Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Alufelgi 19 z oponami kumho 255/35/19 pytanie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam pytanie wczoraj kupiłem ladne felgi 19 z oponami jak w temacie do mojej a4 b6. Mialem je dzisiaj jeszcze zalozone bo chcialem zobaczyc czy nic nie szura trzaska i w ogole czy ddobrze leza. Zrobilem na nich ok 15 km bo bylem zamowic pierscienie centrujace zeby mi nie stukaly przy wiekszych predkosciach. I na chwile obecna auto postawilem na moich seryjnych 16. Przy sciaganiu felg z tymi szerokimi balonami zobaczylem wytarcie na 2 wachaczach i starty lekko bierznik od wewnetrznej strony opony... I chce sie zapytac drodzy Forumowicze czy przy zalozeniu oierscieni centrujacych problem zniknie czy po prostu musze balona 235 kupic. Chyba ze jest jakis inny pomysl na usuniecie tego problemu. Prosze o dobre porady z gory dziekuje ! ;) a zapomnialem dodac audi a4 b6 1.9 96kw 130km awx kombi z pakietem sportowym.

Opublikowano

Jeżeli masz wystarczająco dużo miejsca do ranu nadkola to możesz dać felgę na dystansie żeby ją odsunąć od wahacza, a jeżeli już masz felgę na równo z rantem nadkola to pozostaje jedynie zmiana opon. :)

Opublikowano
Jeżeli masz wystarczająco dużo miejsca do ranu nadkola to możesz dać felgę na dystansie żeby ją odsunąć od wahacza, a jeżeli już masz felgę na równo z rantem nadkola to pozostaje jedynie zmiana opon. :)[/qute] Szczerze mowiac jest miejsce moze nie za duzo ale tak jak patrzylem duzo nie trzeba zeby o wachacz nie tarlo a gdzie takie dystanse moge dostac ? Bo nie orientuje sie jak z rozmiarami. Dzieki za pomoc. Wczoraj natrafilem na okazje i napalilem sie jak szczerbaty na suchary nie przemyslajac wszystkich za i przeciw :))
Opublikowano

dystanse możesz dorwać na allegro i tym podobnych stronach. Jeśli chodzi o rozmiar dystansu to przy zakupie zwróć uwagę na szerokość dystansu nie kupuj za dużych żeby po założeniu nie wystawało koło ani za małych bo ci to nic nie da. (na forum ostatnio były do sprzedania może jeszcze są 2x 7mm i 2x 8mm).

Opublikowano

Wrzuć jakie parametry mają felgi: szerokość, ET.
Pierścień centrujący nic nie zmieni, jak masz miejsce to dystans, ale trzeba uważać by nie ocierało o błotniki. Dystanse zobacz na alle u DYSTOM.

Opublikowano

Jesli otarcia są od wewnątrz to najprostszym jeśli nie jedynym sensownym rozwiązaniem są dystanse, jak już wspominali wyżej. Możesz kupić gotowe na allegro czy na forach, bądź pójść do ogarniętego tokarza. Podasz mu odpowiednią grubość, rozstaw śrub, centrowanie (na piaście i na feldze) i gotowe :wink: Tylko nie przesadź w drugą stronę żeby nie wyjść za mocno na zewnątrz. Do tego możesz też coś ugrać węższą oponą, bo 255 to już kawał gumy...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...