SilverA4GSL Opublikowano 4 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2015 Witam, może ktoś mi polecić kogoś w TRÓJMIEŚCIE, kto się zajmuje diagnostyką liczników, prawdopodobnie problem z magistralą CAN. Licznik mi zwariował i nie bardzo wiem co jest grane, rozprułem całe auto, sprawdziłem wszystkie kostki,przekaźniki i już zrezygnowałem. podejrzenia padły na licznik niestety. proszę o szybką odpowiedź. z góry dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkam Opublikowano 4 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2015 Jakie masz objawy, co się dzieje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SilverA4GSL Opublikowano 5 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 problem zaczął się od tego że wariował prędkościomierz i wskazówka paliwa (czyli prawa strona zegarów) pomyślałem ze może kostka gdzieś zasniedziała się bądź wypięła. wymontowałem ale wszystko było jak należy. po zamontowaniu z powrotem zaczęły się problemy jeszcze większe. przestał działać obrotomierz i pozapalały się kontrolki oleju i esp. zwariował. zgasło podświetlenie kokpitu (radio, klimatyzacja). sprawdziłem całą elektrykę i nic nie znalazłem. pozostał mi licznik w którym podobno znajduje się całe zarządzanie elektryką. macie jakieś inne pomysły może? na forum wszystko co opisałem kończy się na tym że oczyszczają kostki i jest ok. u mnie to nie pomogło. wymieniłem akumulator bo podobno tez moze robić zamieszanie ale nie pomogło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkam Opublikowano 5 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 Musisz rozebrać licznik i sprawdzić na płycie czy nie ma zimnych lutów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SilverA4GSL Opublikowano 20 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2015 już się spec tym zajmuje.. dzieki. Panowie!!! Kontynuacja. Odebrałem licznik od speca i zamontowałem. Audi odpaliło, wyjechałem z warsztatu, ale jak chciałem odpalić drugi raz to zapalił mi się IMMO na zegarze i samochód nie reaguje. Ktoś ma jakiś pomysł? trzeba kodować od początku kluczyk z IMMO w liczniku? Proszę o pomoc! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się