Loguss89 0 Opublikowano 4 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2015 Witam . Mój problem polega na tym że płyn chłodniczy schodzi pod kreski minimum jakieś 2 cm i tak stoi jak doleje do poziomu po 2-3 tygodnia z powrotem jest tak samo , przy czym auto pracuje normalnie nic się z nim nie dzieje . Co może być przyczyną i gdzie ten płyn ucieka . Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jospethe 2 Opublikowano 4 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2015 Częstą przyczyną ubytku płynu jest pęknięty plastikowy trójnik z tyłu silnika . Płyn cieknie po bloku i natychmiast paruje przez co nie widać wycieków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 4 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2015 Te trójniki lubią pękać, albo cieknie spod niego bo nie trzyma oring. Zobacz czy w tym miejscu nie masz zacieków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Loguss89 0 Opublikowano 4 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2015 I może tak być że dojdzie do niskiego poziomu i juz dalej nie będzie ubywać ? Sent from my Lumia 800 using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodowp 0 Opublikowano 19 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2015 Ja dzisiaj zauważyłem plamę pod autem. W AHU mam taki trójnik z boku silnika Z tyłu też jest taki jeszcze jeden ? ten z boku to chyba to http://allegro.pl/kruciec-wody-audi-80-a4-a6-tdi-passat-b5-tdi-i5184030072.htmlwidać że przy śrubie u mnie jest pęknięty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się