Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi A4 B7 BUL Quattro 280 KM/404 Nm by compsport


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

jedyna zmiana to wycięty środek kata, reszta seria

zrobiona procedura startu oraz twarda odcinka

1614477_835442976527682_3568012198562411

Edytowane przez comar
Opublikowano

Piękne kreski, napisałbyś mi przy jakim przebiegu musiałeś turbo regenerować, zeby uzyskać taki wynik? Czy po prostu wolałem zregenerować i, zeby więcej wyciągnąć. Jak to wyglada z osprzętem? Czy sprzęgło wytrzyma taki moment? I czy oprócz tego co napisales , wymieniłeś coś jesCze? Pozdro :)

Opublikowano

Turbo regenerowałem bo przestało trzymać ciśnienie (przebieg auta 200 tyś), nie wiem czy było od nowości wymieniane ale przypuszczam że nie. Co do sprzęgła to trudno powiedzieć. Wszystko zależy jak sie jeździ autem. Jak za każdym razem ruszasz na maxa spod świateł to wiadomo ze szybko je zarżniesz ;) nawet na serii . Ja jak narazie przejechałem 3000 tyś na programie, zaliczyłem parę lunchcontrol i jest ok. Nie wymieniałem nic więcej oprócz tego co napisałem czyli wywalony środek kata.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...