comar Opublikowano 6 Marca 2015 Opublikowano 6 Marca 2015 (edytowane) jedyna zmiana to wycięty środek kata, reszta seria zrobiona procedura startu oraz twarda odcinka Edytowane 31 Marca 2015 przez comar
Audi sline Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Piękne kreski, napisałbyś mi przy jakim przebiegu musiałeś turbo regenerować, zeby uzyskać taki wynik? Czy po prostu wolałem zregenerować i, zeby więcej wyciągnąć. Jak to wyglada z osprzętem? Czy sprzęgło wytrzyma taki moment? I czy oprócz tego co napisales , wymieniłeś coś jesCze? Pozdro
comar Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Turbo regenerowałem bo przestało trzymać ciśnienie (przebieg auta 200 tyś), nie wiem czy było od nowości wymieniane ale przypuszczam że nie. Co do sprzęgła to trudno powiedzieć. Wszystko zależy jak sie jeździ autem. Jak za każdym razem ruszasz na maxa spod świateł to wiadomo ze szybko je zarżniesz nawet na serii . Ja jak narazie przejechałem 3000 tyś na programie, zaliczyłem parę lunchcontrol i jest ok. Nie wymieniałem nic więcej oprócz tego co napisałem czyli wywalony środek kata.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się