-
Postów
31 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O comar
Informacje
-
Imię
Marcin
-
Miasto
Rybnik
Auto
-
Model
A4 B8 Allroad
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2009
-
Silnik
2.0 TFSI
-
Kod silnika
CDNC
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia comar
1
Reputacja
-
polecam http://uniwers.vot.pl/et/index.php
-
wymieniać, pękają prowadnice i napinacze się wyrabiają, przy przebiegach 150tys to już mus
-
u mnie winny był luz wzdłużny na turbinie, auto zamiast 220 ps miało 180
-
sprawdzałeś cewki?
-
będzie b.dobry, płukanki wg mnie są zbędne
-
marekzochowsky obserwuje zawartość comar
-
Spoko. Dzieki za info. Już umówiony jestem do Michala [emoji41] Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
-
Tylko jak z trwałością po tej naprawie? Jestem ciekawy co bedzie po przejechaniu 20-50 tys. Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
-
Czy jest ktoś na forum kto po samej wymianie pierścieni przejechał już około 25-50 tys? Pytam bo słyszałem opinie ze tłoki należy rowniez wymienić żeby problem po czasie nie wrócił. Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
-
u mnie w tym konkretnym silniku ( BUL) ok 0,6 - 0,7 l na 10000 km, przy przebiegu 200 tys plus. Auto ma zwiększona moc. Spalanie oleju zależy też jak użytkujesz auto. Jak będziesz cały czas pałował to spali dużo więcej oleju
-
no i Iron jakoś nie ma odpowiedzi...widocznie wyssana z palca teoria a ja przy okazji nakładania wosku na zimę pochwalę się dwoma zmianami logo quattro i oklejona dokładka
-
jak w opisie wyżej wszystko seria tylko kat wycięty, niestety nie wiem jakie ciśnienie jest na turbinie
-
ja tam dziś wpadnę
-
Czarne mam na lato więc dla kontrastu białe na zime ☺ Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
-
na zregenerowanej turbinie i wyciętym kacie 241 z dodatków jeszcze: - procedura startu - twarda odcinka generalnie chłopaki w bielsku robią robotę to już moje 2 auto tam zrobione
-
np z leona cupry