Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Kilka problemów po wymianie silnika POMOCY


Krzysiekcalibra

Rekomendowane odpowiedzi

Witam opiszę całą sytuację od początku , mianowicie trzy tygodnie temu podczas powrotu z Wrocławia padło mi turbo w moim 1,9 AJM silnik stracił moc ale z wydechu nic się nie dymiło więc pomyślałem że auto wpadło w tryb awaryjny i jechałem dalej, dojechałem do Wałbrzycha i nagle zaczęło potwornie dymić więc już wiedziałem że padło turbo, odstawiłem auto na najbliższym parkingu i wieczorem przyjechałem z bratem żeby je zaciągnąć na warsztat, nie wiedziałem czy mogę auto odpalić żeby mieć hamulce i wspomaganie kierownicy podczas holowania więc zadzwoniłem do mechanika i zapytałem i on stwierdził że w sumie jak kawałek to mogę go odpalić i na wolnych obrotach brat może mnie holować . Przyjechaliśmy na warsztat zgasiłem silnik i zostawiłem auto na wymianę turbiny . Po dwóch dniach mechanik dzwoni że gdy wymienił turbinę i odpalił silnik to po kilku minutach auto wskoczyło na wysokie obroty więc wyłączył silnik, gdy odpalił ponownie silnik nie chodził na jeden cylinder , po rozebraniu silnika mechanik stwierdził że pompa oleju chyba jest uszkodzona bo silnik u góry był suchy i chyba pompa nie podała oleju i że chyba pękł pierścień i porysował cały cylinder i pompowtrysk jest uszkodzony, starego silnika nie opłacało się naprawiać więc kupiłem drógi urzywany o tych samych oznaczeniach, silnik został przełożony i nawet odpalił , przy okazji wymieniłem sprzęgło i rozrząd oraz filtry i olej ale teraz zaczęły się problemy mianowicie po długim postoju czyli po nocy lub po pracy auto zapalało bez problemu ale przez jakąś chwilę nie chodzi równo tylko trochę nim telepie i obroty falują po chwili się to stabilizuję nie wiem dlaczego tak się dzieję ale jest to denerwującę w dodatku dzisiaj po pracy jak było ciepło to nie mogłem wcale go odpalić dopiero po długim kręceniu rozrusznikiem auto zapaliło w dodatku strasznie kopci ponoć mechanik mówił że to się wypala stary olej ale kopci i na ciepłym i na zimnym więc chyba coś nie tak a klapę tylną mam tak uwaloną olejem że szyby nie widać , pomyślałem że to może coś od pompowtrysków więc sprawdziłem vagiem i wyszło takie coś 0a5ea694d2733f95.jpg Czy ktoś potrafi mi powiedzieć czy wszystko jest wporządku z pompowtryskami i czy są dobrze ustawione ?? w silniku oleju narazie nie ubywa a i kompresja ponoć jest prawie 29 więc gdzie szukać przyczyny dymienia i problemów z odpalaniem ?? Błędów jakich kolwiek brak na vagu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...