hubimks Opublikowano 9 Marca 2015 Opublikowano 9 Marca 2015 Witam Mam problem z odpalaniem mojego audi a4 b5 1.8 t. Postoi pare godzinek i musze nim krecic az w koncu zalapie i sie dlawi przez chwile i po chwili wyrownaja sie obroty, tak jakby cewki nie dawaly iskry(zaznaczam ze swiece wszystkie wymienione i cewki takze). Mam podejrzenie czujnika walu korbowego ale nie wiem czy jest to dobry trop. Mam nadzieje ze mi ktos pomoze. Z gory dziekuje
karaluch8 Opublikowano 9 Marca 2015 Opublikowano 9 Marca 2015 Może jakiś przewód paliwowy jest nieszczelny, i zanim dopompuje paliwo to musisz tak kręcić?
maju91 Opublikowano 10 Marca 2015 Opublikowano 10 Marca 2015 a próbowałeś awaryjnego odpalania na lpg?u mnie jak padł czujnik wału to nie odpalił wogóle ani na lpg ani na pbjak cewki i świece nowe to może faktycznie któryś czujnik albo pompa paliwa nie daje wystarczającego ciśnienia i dlatego długo kręci aaa i przenieś temat do właściwego działu
j4s2c2vr Opublikowano 12 Marca 2015 Opublikowano 12 Marca 2015 Uszczelka reduktora gazu może być winna. Jesli nie ma szczelności, to gaz przedostaje się do kolektora dolotowego. U mnie mam podobnie, ale jeszcze odpala. W kolektorze dolotowym zbiera się gaz i odpalasz silnik ze stanu "zalanego", czyli ma dużo gazu dochodzi jeszcze benzyna i nie może sobie poradzić. Zbieram się z wymianą u siebie. Ale zrobię to pewnie dopiero przy przeglądzie instalacji. Przenieś temat do odpowiedniego działu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się