szala18 Opublikowano 12 Marca 2015 Opublikowano 12 Marca 2015 Witam, niedawno mechanik wymienił mi gruszkę w turbinie bo auto było całkiem zmułowane, teraz jest dobrze w granicach 2 do 2.8 tyś. i przy 2.8 coś zaczyna jakby go hamować , dochodzi do 3 tyś. i praktycznie wszystko Mechanik sprawdzał czujnik doładowania - okazał się dobry bo na nowym dzieje się to samo, szczelność przewodów turbiny również wporzadku, zostały jeszcze 2 czujniki który sterują z kolei czujnikiem doładowania może to one ?Ma ktoś jeszcze jakieś pomysły co mogło się stać, przedtem zanim grucha padła wszystko było ok i kręcił do 5 tyś. Proszę o pomoc, dzieki dodam jeszcze że po usunięciu dpf i wgraniu standardowych map silnika (auto kupilem z tunigiem) było cały czas wszystko ok tylko że teraz się okazuje ze komputer nie wyswietla żadnych błędów, wogole sie oświeca się CHECK po wypięciu wtyczki tuuribny itp .... sprawdzamy po omacku co może być przyczyną.
adrian998998 Opublikowano 12 Marca 2015 Opublikowano 12 Marca 2015 W oprogramowaniu silnika źle usunięty DPF dlatego nie masz tablicy błędów.. Wgrac serię i zrobić po ludzku usunięcie DPF-a
szala18 Opublikowano 12 Marca 2015 Autor Opublikowano 12 Marca 2015 usunięcie DPF było przez użytkownika andrehll z Rybnika .... myślałem że dobrze robi ;/ a czy ograniczenie 3 tyś obr też może być spowodawane tym błędem DPFu ?
adrian998998 Opublikowano 12 Marca 2015 Opublikowano 12 Marca 2015 Może być wcześniej że było wyłaczone i usunięte nie koniecznie mógł on zwalić robotę.
krzysiek1606 Opublikowano 12 Marca 2015 Opublikowano 12 Marca 2015 (edytowane) W oprogramowaniu silnika źle usunięty DPF dlatego nie masz tablicy błędów.. Wgrac serię i zrobić po ludzku usunięcie DPF-a i co dopiero po wymianie gruchy sie to ujawnilo Edytowane 12 Marca 2015 przez krzysiek1606
szala18 Opublikowano 12 Marca 2015 Autor Opublikowano 12 Marca 2015 ujawniło sie to że nie ma błędów przy wymianie gruszki bo stracił moc, a mechanik nie mógł szczytać błędów ... anderhll wgrał mi poprawkę i błędu już szczytuje, mój mechanik stwierdizł błąd P3102, i lekko dziurawa była membrana z prawej strony silnika (klapy) po wymianie niby jest ok, tylko znowu nie może odczytać bloków silnika odpowiedzialnych za geometrię turbiny ;/ i ustawia mi na czuja - ciągnie już do 3.4 tyś. obr. wieć jest postęp jeszcze musi popuscić bo za bardzo agresywnie ustawione było. Tylko jakim programem mam się podlączyć by szczytać jak prawidłowo powinna być ustawiona geometria ? tam chodzi i Voltage poszczegółnych stopni ? góra dół ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się