Cycu87 Opublikowano 15 Marca 2015 Opublikowano 15 Marca 2015 Witam, moj problem polega na tym ze od wczoraj swieci mi kontrolka ładowania za chiny nie chce zgasnac, ale najdziwniejsze jest to ze samochod pali od strzala! Wiec cos mi tu nie pasuje.. Dodam ze mam do wymiany napinacz paska alternatora (postukuje i ma luz) moze to jest przyczyna?
darko Opublikowano 15 Marca 2015 Opublikowano 15 Marca 2015 (edytowane) kontrolka świeci bo nie ma ładowania, samochód będzie odpalał dopóki aku się nie rozładuje napinacz nie ma z tym nic wspólnego Edytowane 15 Marca 2015 przez darko
Cycu87 Opublikowano 15 Marca 2015 Autor Opublikowano 15 Marca 2015 Nie nic jeszcze z tym nie robilem, nie mam pojecia jak sie za to zabrac bo elektryka w samochodzie to moj slaby punkt ...
Grztom Opublikowano 15 Marca 2015 Opublikowano 15 Marca 2015 Mam całkiem niedaleko do Ornontowic jak za bardzo namieszasz to zawsze mogę podjechać
Cycu87 Opublikowano 16 Marca 2015 Autor Opublikowano 16 Marca 2015 O to jesli bedzie potrzeba to wiem do kogo napisac. Od czego zaczac sprawdzanie tej migajacej kontrolki? Panowie, po przegazowaniu lampka gaśnie dowiedziałem się z pewnego źródła że mam do wymiany regulator napięcia w altku, prawda?
Grztom Opublikowano 16 Marca 2015 Opublikowano 16 Marca 2015 Najprawdopodobniej to tylko wina regulatora.
Cycu87 Opublikowano 16 Marca 2015 Autor Opublikowano 16 Marca 2015 A jesli regulator jest padniety to wychodza pomiary rzedu np 11,4 ? Oczywiscie na zapalonym silniku
Grztom Opublikowano 16 Marca 2015 Opublikowano 16 Marca 2015 Jak masz ok. 11V to wcale nie masz ładowania, powinno być troche ponad 14V. Podłącz miernik i przegazuj skoro Ci gaśnie kontrolka wtedy sprawdz czy ładowanie sie poprawi.
Cycu87 Opublikowano 16 Marca 2015 Autor Opublikowano 16 Marca 2015 (edytowane) Przegazowalem kontrolka zgasla, ale ladowanie sie nie poprawilo.. Nadal 11 cos bylo, dzisiaj wracajac do domu ze sklepu, zaczal mi wariowac caly licznik, pokazala sie kontrolka abs pozniej wskazowki sie zacinaly, co jest grane?! Kontrolka teraz juz caly czas swieci tzn mryga. Edytowane 16 Marca 2015 przez Cycu87
Grztom Opublikowano 17 Marca 2015 Opublikowano 17 Marca 2015 Takie mogąbyć skutki braku ładowania, tzn sterowniki dostają za niskie napięcie i wariują. Swoją drogą jaki Ty tam masz akum bo jeździsz juz tak jakis czas
Cycu87 Opublikowano 19 Marca 2015 Autor Opublikowano 19 Marca 2015 no akuś już całkiem padł, dzisiaj samochod ani me ani be.. dzisiaj kupie ten regulator napięcia i wymienie, myśle że wszystko wroci do normy.. regulator wymieniony, wszystko wróciło do normy temat można zamknąć
Cycu87 Opublikowano 29 Marca 2015 Autor Opublikowano 29 Marca 2015 Witam panowie.. Wczoraj spotkala mnie bardzo dziwna sytuacja. Jechalem samochodem wszystko cacy dzialalo, zadna kontrolka nie swiecila, nastepnie samochod stal okolo 6 godzin i jak po tym postoju samochod zapalilem to teraz nie umiem sobie przypomniec czy kontrolka sie juz palila, czy zapalila sie po wlaczeniu ogrzewania tylnej szyby.. Gdzie szukac przyczyny? Dodam ze nie mam wcale ładowania.. moze to wina komutatora czy jak to sie tam zwie, ma on w jednym miejscu przetarcie juz do takiego jakby bialego, jakby caly ten pierscien w tym miejscu byl juz wytarty, a i szczotki iskrza jak pracuja po komutatorze tak powinno byc?
Lukasz_N Opublikowano 29 Marca 2015 Opublikowano 29 Marca 2015 Kolego, wymiana regulatora, to było tylko chwilowe rozwiązanie. W Twoim przypadku pierścień komutatora jest zajechany i alternator nie dostaje napięcia wzbudzenia i masz wtedy brak ładowania. Wymiana regulatora dała poprawę na chwilę, bo w nowym regulatorze miałeś nowe szczotki, które trochę lepiej dociskały do komutatora ale już się podjechały i znów masz to samo. Niestety altek na stół.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się