kred Opublikowano 13 Października 2008 Opublikowano 13 Października 2008 mam pytanie. mam zamiar założyć to ustrojstwo do siebie jednak jest tyle rodzaji ze lekko zwątpiłem. http://www.allegro.pl/show_item.php?item=449363988 http://www.allegro.pl/show_item.php?item=452191165 co o tych sądzicie
moskal Opublikowano 13 Października 2008 Opublikowano 13 Października 2008 Takie pytanie mam : PO CO CI STRUMIENICA ????
Reggi Opublikowano 13 Października 2008 Opublikowano 13 Października 2008 Takie pytanie mam : PO CO CI STRUMIENICA ???? Moc moc i jeszcze raz moc :doh1: Nie wiesz ? Tak na serio olej strumiennice ..jak chcesz wycinać kata to wsadz tam rurke ..
Buba Opublikowano 13 Października 2008 Opublikowano 13 Października 2008 jest milion pięćset tematów odnosnie strumienicy w jakimkolwiek aucie, na kazdym forum samochodowym. na tym forum to KAZDY temat odnosnie a4 zostal kiedys poruszony. kazdy kto ma jakiekolwiek pojecie napisze ze to najwieksza glupota. lepiej ta kase na wache wydac albo dobra wodke kupic. pozdrawiam i polecam opcje szukaj. magiczny guziczek ktory wyjasnia wszystkie problemy
kred Opublikowano 13 Października 2008 Autor Opublikowano 13 Października 2008 strumienica sama w sobie jest rurką - koszty niewielkie a wyglada jak kat. szukałem w opcji szukaj - jest wiele watkow na ten temat. nie jest polecana do silnikow turbo. tu nie ma takiego problemu. silnik od jakiegos czasu zaczal mi sie zamulac z zakresie obrotow 1000-3000 na vag-u zero bledow dodatkowo kat zaczal pobrzekiwac stad moje zapytanie. nie chce miec takze zbytnich klopotow przy przegladzie
moskal Opublikowano 13 Października 2008 Opublikowano 13 Października 2008 Ale to ci chyba nic nie da , strumienica nie odmuli ci silnika , ja wyciąłem kata i auto troszke lepiej sie zbiera ale szału nie ma.
kred Opublikowano 13 Października 2008 Autor Opublikowano 13 Października 2008 zrobie w weekend male testy odepne kata i pokrece silnikiem zobacze czy jest jakas roznica. nie mam mozliwosci pojezdzic innym 1.8 dla porownania fakt jest faktem ze silniczek ma "małą" zadyszke jak go wkrecam na obroty pracuje poprawnie przy 3000-6000. dół ma fatalny -nieraz ciężko jest ruszyc z piskiem ze skrzyżowania jak pożądnie nie dostanie obrotow. ale moze ten silnik tak ma ?!? w koncu 20v. sam juz nie wiem...??
moskal Opublikowano 13 Października 2008 Opublikowano 13 Października 2008 startowanie bez pisku jest efektywniejsze niż z piskiem , no chyba ze chcesz przyswirować powyzej 3000 rpm ten motor najlepiej pracuje , taka niestety jest konstrukcja....
kred Opublikowano 14 Października 2008 Autor Opublikowano 14 Października 2008 nie o swirowanie chodzi moze masz racje za duzo ostatnio jezdzilem tdci i moze z tad takie odczucia.
moskal Opublikowano 14 Października 2008 Opublikowano 14 Października 2008 no fakt , jak sie z mocnego TDI przesiądziesz do ADEERA to różnica jest
Rekomendowane odpowiedzi