mlody17m Opublikowano 16 Marca 2015 Opublikowano 16 Marca 2015 Witam, od pół roku jestem posiadaczem audi a4 b7. s-line 2.0 tdi 170km o oznaczeniu BRD, czytałem wiele o problemach w tych autach, pompy oleju, właki, turibny, głowice itp... ale jak myślicie bo nie chce sie pakować w koszta czy nie lepiej byłoby sprzedać samochód i zastąpic go jakimś innym ? Czy wszystkie te 2.0 są naprawde tak wadliwe jak piszą ? Autko mam z 2007r na chwile obecna 166tyś i wymienione wstryski na akcji w audi, kolektor ponieważ był problem z membraną, jak to jest tak naprawde z tymi 2.0 ? Chciałbym żeby wypowiedział sie ktoś to też ma silnik 2.0 o oznaczeniu brd.
SotoM Opublikowano 16 Marca 2015 Opublikowano 16 Marca 2015 to sprzedaj jak sobie nie radzisz... może ci tłok jeszcze pęknie...urwie się klapka z kolektora ssącego i wpadnie do cylindra....pęknie kolektor wydechowy lub chłodnica EGRu lub któryś z elementów... wiele jest usterek - niema samochodów bez wad / cech. choc mam kolesia w FORDzie i bardzo chwali te auta 2.0TDCI - nic tam sie nie dzieje z silnikiem,żadko cos ze skrzynia biegów choc słabe zawieszenia mają.
witus83 Opublikowano 20 Marca 2015 Opublikowano 20 Marca 2015 Ja mam BRD z oryginalnym przebiegiem i odpukać ominęły mnie jakiekolwiek kłopoty...każde auto ma wady szczególnie jak się nie dba. Może w przypadku audi tych wad jest zbyt dużo ale mimo wszystko ja z auta jestem zadowolony.
Tazio Opublikowano 22 Marca 2015 Opublikowano 22 Marca 2015 Ja tez mam BRD sprowadziłem auto osobiscie z niemiec sprawdzone po numerze VIN przebieg 175tysi wszystko pasowało i co sie okazało po miesiacu uzytkowania zauwarzyłem ze ubywa płynu chłodniczego no i zajechałem do mechanika i powiedzał ze moze byc peknieta głowica albo uszkodzona uszczelka pod głowica ale czeba to rozebrac zeby sprawdzic zajrzałem w papiery historii auta i głowica była wymieniana w marcu 2012 roku w ramach gwarancji producenta chciałem to reklamowac w serwisie audi ale powiedzieli mi ze mimo ze maja wpis w komputerze ze było to robione w Niemczech to musze miec jeszcze od poprzedniego własciciela fakture ktorej mi sie nie udało załatwic no i musiałem robic na własny koszt.Oddałem auto do mechanika i okazało sie ze gebelsy uszkodzili uszczelke przy wymiania głowicy zawiozłem głowice do sprzwdzenia splamowania zalozyłem nowa uszczelke i smigam autkiem do dzis. Wymieniłem tez wałek pompy oleju no i turbo na CAHA Ogolnie autkiem misie elegancko jezdzi
grami121 Opublikowano 22 Marca 2015 Opublikowano 22 Marca 2015 (edytowane) Ja tez mam BRD sprowadziłem auto osobiscie z niemiec sprawdzone po numerze VIN przebieg 175tysi wszystko pasowało i co sie okazało po miesiacu uzytkowania zauwarzyłem ze ubywa płynu chłodniczego no i zajechałem do mechanika i powiedzał ze moze byc peknieta głowica albo uszkodzona uszczelka pod głowica ale czeba to rozebrac zeby sprawdzic zajrzałem w papiery historii auta i głowica była wymieniana w marcu 2012 roku w ramach gwarancji producenta chciałem to reklamowac w serwisie audi ale powiedzieli mi ze mimo ze maja wpis w komputerze ze było to robione w Niemczech to musze miec jeszcze od poprzedniego własciciela fakture ktorej mi sie nie udało załatwic no i musiałem robic na własny koszt.Oddałem auto do mechanika i okazało sie ze gebelsy uszkodzili uszczelke przy wymiania głowicy zawiozłem głowice do sprzwdzenia splamowania zalozyłem nowa uszczelke i smigam autkiem do dzis. Wymieniłem tez wałek pompy oleju no i turbo na CAHA Ogolnie autkiem misie elegancko jezdzi Jak zmieniałeś turbo na CAHA były jakieś problemy montażowe, czy nowe turbo pasuje do BRD bezproblemowo? Edytowane 22 Marca 2015 przez grami121
Tazio Opublikowano 22 Marca 2015 Opublikowano 22 Marca 2015 musiałem tylko dorobic flansze wydechu pod CAHA no i kolektor wydechowy tez musi byc zmieniony bo od BRD nie pasuje
SotoM Opublikowano 22 Marca 2015 Opublikowano 22 Marca 2015 Ile obecnie mocy na tym setupie wyciągnąłeś?
grami121 Opublikowano 22 Marca 2015 Opublikowano 22 Marca 2015 musiałem tylko dorobic flansze wydechu pod CAHA no i kolektor wydechowy tez musi byc zmieniony bo od BRD nie pasuje A czujnik na gruszce turbo CAHA pasi do BRD?
Tazio Opublikowano 22 Marca 2015 Opublikowano 22 Marca 2015 Ile obecnie mocy na tym setupie wyciągnąłes jak miałem załozone jeszcze turbo brd to usuwałem DPFA i koles jak zmieniał program do mi go troszke podkrecił na 185ps tak wyszło na hamowni teraz mam CAHA to jeszcze nie robiłem korekty programu bo pierwsze musze zrobic sprzegło bo mi szarpie przy ruszaniu to mysle ze dalej bedzie 185ps ale autko duzo lepiej sie zbiera z dołu płynniej niz na brd niema takigo pier...niecia ze do 2 tysi muł potem ogien no a po ogarnieciu sprzegła pojade do alligatora i zobaczymy co wyjdzie
Tazio Opublikowano 22 Marca 2015 Opublikowano 22 Marca 2015 no aż za lajtowy no ale za 500zł to było robione ale roznice było czuc teraz bede regenerował sprzegło a potem korekta programu
SotoM Opublikowano 22 Marca 2015 Opublikowano 22 Marca 2015 Regenerowal...-u Radzikowskiego czy wymieniasz na nowy zamiennik?
Tazio Opublikowano 22 Marca 2015 Opublikowano 22 Marca 2015 raczej bede regenerowal w tym tygodniu musze podjechac do firmy Aronex i zobacze co mi powiedza jakie koszta 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się