choina91 0 Opublikowano 16 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2015 (edytowane) Z mostu: Podczas jazdy lub postoju śilnik raz na jakiś czas wchodzi na wyczuwalnie wyższsze obroty po czym po 2 minutach wchodzi z powrotem na prawidłowe . Zauważyłem, że gdy podczas jazdy to się dzieje, to zaczyna wariować automat, najpierw jest delikatny wzrost obrotów po czym gwałtowny i spadek. Naprawdę nie mam zielonego pojęcia o co tu może chodzić czy to automat czy pompa, nie wiem. Gdzie leży problem ? Czy przyczyną może być zepsuty czujnik temperatury płynów ? non stop jest na 60 Edytowane 17 Marca 2015 przez choina91 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczuraz 7 Opublikowano 19 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2015 bardziej obstawiam nastawnik pompy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się