Miszka82 Opublikowano 21 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2015 (edytowane) Opiszę w skrócie całą historią Dziś robiłem przekładkę foteli, w starych miałem tylko elektryczne lędźwie w nowych pełna elektryka. Fotel kierowcy działa jak należy natomiast fotel pasażera działał przez chwilę zdążyłem przesunąć go do tyłu na maxa wkręcić śruby z przodu, następnie przesunąłem max do przodu aby wkręcić śruby z tyłu i już tak został.Fotel nie reaguje na żaden przycisk przód, tył, góra, dół lędźwie również nie działają - nic nie słychać żadnej pracy silniczków. Sprawdzałem kostkę siedzi dobrze.Podczas tego całego zamieszania wyładował mi się aku ale to kwestia, że już jest do wymiany. Macie jakieś pomysły ? Edytowane 10 Kwietnia 2015 przez Miszka82 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karaluch8 Opublikowano 21 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2015 Bezpiecznik, sprawdzić czy do wtyczki dochodzi napięcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miszka82 Opublikowano 21 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2015 Bezpiecznik, sprawdzić czy do wtyczki dochodzi napięcie. kolego a który bezpiecznik, szybciej go sprawdzę niż napięcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karaluch8 Opublikowano 21 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2015 Bezpiecznik, sprawdzić czy do wtyczki dochodzi napięcie. kolego a który bezpiecznik, szybciej go sprawdzę niż napięcie http://images45.fotosik.pl/218/61cd137010bcd278.jpg Po za tym, bierzesz miernik w łapę, ustawiasz na np. omomierz, i sprawdzasz każdy bezpiecznik po kolei. Jeśli przewodzi, to dobry, jeśli nie, logicznie - przepalony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miszka82 Opublikowano 21 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2015 te bezpiecznik sprawdzone myślałem, że może gdzieś są jeszcze jakieś inne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 Opublikowano 21 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2015 Naładuj aku a następnie sprawdź bezpieczniki. Sprawdź też kostki pod siedzeniem czy nie zaśniedziałe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miszka82 Opublikowano 21 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2015 jutro coś podziałam, pytanie jeszcze, który bezpiecznik konkretnie odpowiada za sterowanie fotela pasażera bo w rozpisce nie potrafię znaleźć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 Opublikowano 21 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2015 Bezpieczniki od sterowania fotelami są przy module komfortu. Jeden 10A i jeden 30A. Poszukaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miszka82 Opublikowano 22 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2015 sprawdziłem, napięcie dochodzi do kostki fotela więc chyba coś w samym fotelu siadło tylko pytanie gdzie szukać dalej i jak zdemontować teraz fotel bo jest przesunięty max w przód więc tylne śruby odkręcę ale jak odkręcić przednie śruby Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Multis Opublikowano 23 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2015 Nie przycisłeś gdzieś przewodów? Wysłane z taboreta G3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miszka82 Opublikowano 23 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2015 odpiąłem kostkę, napięcie jest, dalej za kostką na kablach również, wtyczki chyba wszystkie posprawdzałem no nie wiem gdzie szukać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Multis Opublikowano 23 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2015 Wymontuj panelik sterujacy... I porownaj napiecia z wtyczki kierowcy. Może poprostu czegoś brakuje... Wysłane z taboreta G3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobikos Opublikowano 23 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2015 Sprawdź napięcie w kostce na podłączonym fotelu i przy próbie przesuwania. Masa jest dobra? Jeśli fotel kierowcy działa dobrze to nie wina bezpiecznika, bo siedzą na jednym. Swoją drogą do foteli elektrycznych zamontuj bezpiecznik termiczny (taki jak do szyb). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miszka82 Opublikowano 23 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2015 (edytowane) Sprawdź napięcie w kostce na podłączonym fotelu i przy próbie przesuwania. Masa jest dobra? Jeśli fotel kierowcy działa dobrze to nie wina bezpiecznika, bo siedzą na jednym. Swoją drogą do foteli elektrycznych zamontuj bezpiecznik termiczny (taki jak do szyb). tak też robiłem do tego jeszcze ten opuszczony fotel do ziemi + wysunięty max w przód ogranicza możliwości manewru - wychodzi na to że ewidentnie coś w fotelu padło tylko co bo czytałem, że tam mało kiedy coś się psuje( ale może to tylko plotki ) zastanawia mnie fakt, że po podłączeniu działał , padło dopiero jak wysunąłem go na max do przodu - więc wychodzi na to, że wszystko było ok do momentu maksymalnego wysunięcia w przód , wiązkę od fotela zamontowałem jak w ori na zatrzask czyli kable od kostki do mocowania są nieruchome więc tam nic nie powinno się zadziać...brak czasu i już 2 dniowa irytacja chyba skieruje mnie do elektryka Wymontuj panelik sterujacy... I porownaj napiecia z wtyczki kierowcy. Może poprostu czegoś brakuje... Wysłane z taboreta G3 brak czasu i tu pies pogrzebany i mega wkurw gdy boczek fotela pasażera masz na wysokości przedramienia Edytowane 23 Marca 2015 przez Miszka82 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Multis Opublikowano 28 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2015 Zrobiłeś czy nie? Bo ucho kątówke oddał, i mogę Ci pożyczyć... Wysłane z taboreta G3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miszka82 Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2015 nie zrobiłem, nie mam czasu ale chyba oddam do jakiegoś elektryka a więc podsumowując w kostce pod fotelem napięcie jest natomiast nie dochodzi już do kostek sterowania w boczku fotela czyli przerwa jest na odcinku kostka główna pod fotelem a kostkami sterowania, teraz pytanie czy to raczej kwestia przerwy na kablu ? są tam jakieś silniczki ale chyba mało realne żeby wszystkie się spalił ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobikos Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Mało realne by wszystko naraz zdechło. Jeśli masz napicie na kostce do przełącznika w fotelu to problemu szukaj w samym przełączniku - rozbierz go i sprawdź ścieżki i styki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miszka82 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 ogarnąłem fotel pasażera - i tu podziękowania do kolegi secio84 dokładnie przyczyna była w tym bezpieczniku o którym pisałeś na PW dałem na wszelki wypadek 20( nie za dużo ? ) - co prawda nie jest on za schowkiem pasażera tylko pod tą małą osłoną progu obok schowka ale rejony te same. ogarnięte zic się rusza . btw - ciężko było mi zrozumieć, że napięcie dochodzi do kostki pod fotelem a już dalej go nie ma i przyczyna tkwi w spalonym bezpieczniku można zamknąć temat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobikos Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Do elektrycznych siedzeń dajemy bezpieczniki termiczne, takie jak do szyb, zwykły nawet 30A potrafi się spalić jeśli silnik siedzenia dostanie przeciążenia (praca silnika przy skrajnym położeniu, kiedy siedzenie już się nie przesuwa) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek0880 Opublikowano 22 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2015 (edytowane) Koledzy dzis zamontowalem fotele z pełna elektryka a mialem tylko lędźwie. Pojechalem za daleko i padl bezpiecznik bo obydwa fotele padly jednoczesnie. Gdzie są bezpieczniki w a4 b7 cabrio od foteli?jeśli tez przy module komfortu to gdzie on jest? Z góry dziękuję. Edytowane 22 Października 2015 przez Maciek0880 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się