Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analize logów


kondi169

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem silnik 1.9tdi 110km 110km/h i dalej nie jedźie. Wyskakuje błąd 575. Wymieniłem przepływkę, następnie n75, dzisiaj weżyki i dalej to samo. Sprawdzaem sztanga lecz ona chodzi. Dzięki za pomoc.

DYNAMICZNE:

nie wiem co jeszcze mogę sprawdzić


Pomoże ktoś? Edytowane przez kondi169
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma podciśnienia nie wiem jak ci sztanga chodzi jest nieszczelnośc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podepnij wakuometr zaraz za odgałęzieniem na układ zaworków i zobacz co wyjdzie, z tego co piszesz to chyba vacum pompa padła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niemam wakuometru dużo jest roboty z wymianą tej pompy?? Z tego czytałem w logu 11 wychodzi czytałem że nieszczelność w dolocie

Sztanga chodzi sprawdzałem rusza się góra dół postaram się zrobić filmik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Posprawdzaj wszystkie węże rury dosłownie wszystko chyba ze tak jak napisał Łukasz padła vacum pompa ale osobiście nie spotkałem się z takim przypadkiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Węże wymieniłem wszystkie i od gruszki i n75 i 18 itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logując grupe 11bs sztanga sie porusza ???? Bez wakuometra cięzko bedzie cos stwierdzić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak po zalogowaniu duo bs11 sztanga chodzi i słychać taki leciutki swist jak załącza na on.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbo nie pompuje jesli sztanga chodzi to chyba masz mega dziurę. Szczelność mozna sprawdzić kompresorem, uszczelnij pistolet kompresora jakaś szmatą i dmuchaj w rurę dolotu, z drugiej strony wypnij dolot przed EGR i go zaślep (najprościej jesli ktos bedzie zatykał rurę ręką) jesli jest dziura bedzie słychać jak powietrze ucieka. Jesli nie bedzie nic słychać sprawdzasz cały dolot czyli egr spięty (będzie słychać swist powietrza które będzie uciekać do cylidra)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro sprawdzę jeszcze raz bo już zglupialem wężyki wymienione. Dzięki jutro sprawdzę jeszcze raz i dam znać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

termostatowi też można się przyjrzeć

jaki był problem zrobić komplet logów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie tylko silnik nie dogrzany może wiecej palić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sztanga sie porusza więc N75 działa, dolot twierdzisz ze masz szczelny, zostaje sprawdzić podcisnienie, jesli to tez ok to turbo na stół i porządne czyszczenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba muszę się zabrać za wymianę turbo bo mam drugie z a4 tylko bez garażu pod domem czekam na pogodę ;) podciśnienie chodzi Ci o vacum pompe?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak założysz drugie turbo to rozbierz te jestem ciekaw co jest grane w środku daj znać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...