Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 b5 (1.6 AHL) Problem z obrotami


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Problem polega na tym że zbyt wolno spadają obroty w zakresie 1000-2000.Objawia się to bardziej podczas jazdy przy zmianie biegów choć na biegu jałowym też zbyt wolno schodzą.Odkręciłem przepustnicę i dokładnie ją wyczyściłem oraz zrobiłem adaptację lecz nic to nie pomogło.Postanowiłem sprawdzić przepustnice omomierzem według instrukcji znalezionej na forum.Oto wynik:

Pin (4-7) 900 om

Pin(5-7)przy zamkniętej:1330 om

Otwarta:630 om

Tu mnie zastanawia jedna rzecz,podczas pomiaru i uchylania przepustnicy opór (5-7 Pin) na samym początku rośnie do 1380 om dopiero później spada do tych 630 om.

Czy może mieć to wpływ na zachowanie obrotów?Nie chciałbym niepotrzebnie kupować przepustnicy.Dodam jeszcze że komputer nie ma żadnych błędów.

Bardzo proszę o pomoc .

Link do filmiku z pomiaru http://patrz.pl/filmy/pomiar

Opublikowano

Przyłączam się do pytania bo u mnie tak samo obroty wolno spadają jak u kolegi. identyczne mam objawy. Tylko swojej przepustnicy nie mierzylem. Czyscilem i adaptowalem ale bez skutku. Pomoże tylko wymiana przepustnicy ?

Opublikowano

Jesli rosnie podczas otwierania to cos jest nie tak bo powinien spadac. A jak jest podczas zamykania przepustnicy bo jesli nie rosnie odrazu liniowo to raczej napewno bedzie to przyczyna.

Opublikowano (edytowane)

Sprawdziłem jeszcze raz na podpiętej wtyczce.Opór w miarę otwierania przepustnicy zaczyna rosnąć ,mniej więcej w połowie otwarcia zatrzymuje sie i dopiera spada do 630 om.Identycznie jest przy zamykaniu,rośnie do tej górnej granicy i spada do wartości początkowej.

Dzieje się to płynnie,nie ma żadnych przeskoków.Sam już nie wiem,można przyczyna leży w czymś innym.

Edytowane przez grzesiek4466
Opublikowano

Ale czy niepownien odrazu spadac? A silnikczek krokowy w przepustnicy dziala prawidlowo? Gdzies tez na jakims forum wyczytalem ze winne bylo ecu.

Opublikowano

Właśnie nie wiem czy tak powinno być,silniczek chyba działa dobrze bo nie ma zafalowań obrotów.

Opublikowano (edytowane)

Tak ale silniczek krokowy moze po odpuszczeniu gazu podbijac obroty tak mi sie wydaje. Co moze skutkowac efektem wolnego spadania obrotow.

To sa tylko takie moje domysly.

Edytowane przez neoxpl

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...