Jump to content
IGNORED

[B5 AHU] Drży kierownica na biegu jałowym


gumis99
 Share

Recommended Posts

Witam

auto bylo na warsztacie, bo przy mocnym skrecie piszczaly mi paski, myslalem ze trzeba naciagnac, jednak okazalo sie ze pompa powoli sie konczy i dlatego piszczy, pozniej pojechalem na myjnie umyc silnik po przeciekala mi pompa wtryskowa. No i wlasnie po tych zabiegach pojawil mi sie problem, strasznie mi zaczela drzec kierownica na luzie jak dodam lekko gazu - ustepuje. Na kompie nie wyskakuje zaden blad, plecionka przy kolektorze nie jest dziurawa, tlumikarz mi powiedzial ze moze jest, ktoras poduszka walnieta pod silnikiem, takze jak na razie bije w mate :disgust: moze ktos ma jakis pomysl co to moze byc, albo ktos wie o co chodzi aaa i jak sie nagrzeje kierownica mniej drzy wogle juz mniej drzy od czasu "pechowego dnia" i przy 1400obr wytwarza sie jakas dziwna wibracja i przy przedniej szybie przy konsoli wytwarza sie takie buczenie :confused4:

jeszcze jedna sparawa przy skrecie w lewo przy 30-50%ntowym skrecie pojawia sie jakis dzwny odglos(przy zakupie auto 10tys km temu wymienione zostalo cale zaweiszenie z przodu) moze ktos wie o co chodzi?

pozdrawiam rafal

Link to comment
Share on other sites

Myjcie dalej te silniki to będą w "idealnym" stanie. A i nie zapomnijcie wywoskować :tongue4:

Uważam mycie silnika za totalną głupotę no chyba,że ktoś jeżdzi z otwartą maską i chce pokazać prawdziwy połysk. Co z tego,że czysty jak będzie niesprawny.

Przepraszam za OT ale nie mogłem się powstrzymać.

Link to comment
Share on other sites

gosciu specjalnie nie mylem tego silnika :angry: tylko z musu, byl tak mokry ze mechanicy nie byli w stanie zdiagnozowac wycieku i dlatego musialem go umyc i nie cieklo na dole z odmy tylko z pompy po bloku!!

a te twoje OT to zostaw dla siebie a nie nabijasz sobie konto!!! stawiajac tego posta liczylem na jakas pomoc,czlowiek jest w potrzebie....a nie na podnoszenie mi cisnienia..

Link to comment
Share on other sites

Jak był mokry to jaki problem było go wyczyścić szmatką do sucha ?

Nie potrzebuję nabijać sobie postów - zobacz mam ich już ponad tysiąc i większa liczba nic mi nie da.

Link to comment
Share on other sites

kolego mam bardzo podobny przypadek z tymi drganiami na kierownicy i w ogóle wewnątrz auta. i ja wiem czemu tak sie u mnie stało. Wjechałem na krawęznik ze spora predkościąi i od tamtego czasu mam drgania i podejzawam na 99procent ze to przednia poduszka bo na kanale kąbinowałem z łomem i jak się włoży łoma w odpowiednie miejsce i odciagnie to jest ok ale tylko tak na tydzień i znowu sie ponawia

Link to comment
Share on other sites

moze byc mi auto srednio odpala i z czasem pewnie poduchy sie szybciej wywala wiec moze u mnie tez poduchy pod silnikiem sa juz slabsze :mysli:

Co masz na mysli piszac "mi auto srednio odpala " może masz kat wtrysku źle ustawiony,przydałoby sie podpiąc VAGa i sprawdzic :mysli:

Link to comment
Share on other sites

Nie zawadziłoby też sprawdzić napinacza i rolki od klimy. :gwizdanie:

Ja mam w tej chwili coś takiego u siebie - kiedy płyn sie podgrzeje i klimatronik się uruchamia i zaczyna do środka wpuszczać ciepłe powietrze - wpada w lekką wibrację.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...