Kriss SierraFan 3 Opublikowano 27 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2015 Witam, Mój kumpel ma AJM-a, który robi psikusy przy odpalaniu... Kręci, kręci i kręci rozrusznikiem i nie odpala... po cofnięciu kluczyka i ponownym przekręceniu pali od strzała. Problem zaczął się nasilać i teraz na 5 prób odpalenia 2 razy odpali a 3 nie. VCDS nic nie wykrył. Ktoś miał taki przypadek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waldemar59 0 Opublikowano 30 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2015 Sprawdź obroty silnika podczas odpalania , ieśli będą za małe to nie odpali, a przyczyną może być aku , rozrusznik lub stacyjka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczuraz 7 Opublikowano 30 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2015 Może zawór na pompie się przycina i blokuje paliwo. Moja odwaliła mi taki numer. Po ponownym odpaleniu było ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kriss SierraFan 3 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Kręci bardzo dobrze (szybko) i AKU jest zdrowizna, rozrusznik również. Zawór hm... Tylko zapowietrzałby się a tu nic. Bo jak kręci to bez zadnego zająknięcia bardzo długo i nie odpala, po ponownym przekręceniu kluczyka na dotyk dosłownie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba84 3 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2015 uszczelki PD ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2015 a nie zapisuje sie blad immo? uszczelnienia PD to dobry trop, ale nie tylko zlaczki PD do docisniecia, zuzyta tandem pompa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba84 3 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Krzysiek AJM też ma pompę w zbiorniku ... bez niej co prawda powinien zapalić ale zobacz też tam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klon58de 0 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Spr immo a potem vagiem czujnik obrotów wału. Ojciec walczył ze swoim asz w toledo prawie pół roku wymienił pół układu paliwowego, aku, czyścił wtryski po wymianie tego czujnika wszystko sie uspokoiło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sasza 0 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Może zawór na pompie się przycina i blokuje paliwo. Moja odwaliła mi taki numer. Po ponownym odpaleniu było ok. AJM To silnik na PD nie na zwykłej pompie uszczelki PD ?? Problemy z odpaleniem były by np po nocy Spr immo a potem vagiem czujnik obrotów wału. Ojciec walczył ze swoim asz w toledo prawie pół roku wymienił pół układu paliwowego, aku, czyścił wtryski po wymianie tego czujnika wszystko sie uspokoiło. Jeżeli immo, odpalał by na 2s i gasł. 1. Czujnik położenia wału do gruntownego sprawdzenia. 2. Przekaźnik zasilania ecu (zimne luty) 3. Konektory na pd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kriss SierraFan 3 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2015 (edytowane) Uszczelki wymienione, konektory podociskane. Immo tak jak mówi kolega, 2s by chodził. Może zawór na pompie się przycina i blokuje paliwo. Moja odwaliła mi taki numer. Po ponownym odpaleniu było ok. AJM To silnik na PD nie na zwykłej pompie uszczelki PD ?? Problemy z odpaleniem były by np po nocy Spr immo a potem vagiem czujnik obrotów wału. Ojciec walczył ze swoim asz w toledo prawie pół roku wymienił pół układu paliwowego, aku, czyścił wtryski po wymianie tego czujnika wszystko sie uspokoiło. Jeżeli immo, odpalał by na 2s i gasł. 1. Czujnik położenia wału do gruntownego sprawdzenia. 2. Przekaźnik zasilania ecu (zimne luty) 3. Konektory na pd Sprawdzę 1 i 2 Dzięki ;-) Edytowane 1 Kwietnia 2015 przez Kriss SierraFan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczuraz 7 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Może zawór na pompie się przycina i blokuje paliwo. Moja odwaliła mi taki numer. Po ponownym odpaleniu było ok. AJM To silnik na PD nie na zwykłej pompie uszczelki PD ?? Problemy z odpaleniem były by np po nocy Spr immo a potem vagiem czujnik obrotów wału. Ojciec walczył ze swoim asz w toledo prawie pół roku wymienił pół układu paliwowego, aku, czyścił wtryski po wymianie tego czujnika wszystko sie uspokoiło. Jeżeli immo, odpalał by na 2s i gasł. 1. Czujnik położenia wału do gruntownego sprawdzenia. 2. Przekaźnik zasilania ecu (zimne luty) 3. Konektory na pd Mój błąd. Nie załapałem. Tapniete z HGW 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba84 3 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2015 1. Czujnik położenia wału do gruntownego sprawdzenia. wyrzucił by to VAG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sasza 0 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2015 1. Czujnik położenia wału do gruntownego sprawdzenia. wyrzucił by to VAG nie koniecznie. najbardziej prawdopodobny jest jednak przekaźnik zasilający ecu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kriss SierraFan 3 Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Podobno byla to wina zasniedIalej klemy plusowej przy akumulatorze... Wysłane z mojego GT-S7710 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się