kuszner Opublikowano 15 Października 2008 Opublikowano 15 Października 2008 Hej, Problem wygląda następująco. Przy próbie odpalenia takie objawy: 1) Pokazuje brak paliwa 2) Cały czas się świeci kotrolka ESP 3) Jak przekręcę kluczyk to rozrusznik tylko raz przekręci i cisza Wczoraj wieczorem samochód jeszcze normalnie jeździł, aczkolwiek przy odpalaniu pojawiało się ostrzeżenie (Napis cośtam na i czerwony znaczek (!) - podobny do ręcznego. Miałem to dzisiaj sprawdzić ale nie zdążyłem. Postaram się dzisiaj podpiąć VAG'a ,ale ne razie czy ktoś może miał podobny problem??? Z innych rzeczy ostatnio miałem wymieniany pompowtryskiwacz ....
yaboo Opublikowano 15 Października 2008 Opublikowano 15 Października 2008 wymień akumlator i będzie ok
kuszner Opublikowano 15 Października 2008 Autor Opublikowano 15 Października 2008 To idąc za ciosem jaki akumulator polecacie ?
yaboo Opublikowano 15 Października 2008 Opublikowano 15 Października 2008 taki jaki był jeżeli chodzi o moc rozruchową a firma to już twój wybór, ostatnio aku strasznie podrożały, odpal swoje Audi z kabli, a aku podładuj sprawdź stan elektrolitu może obejdzie się bez wymiany
NYNA Opublikowano 15 Października 2008 Opublikowano 15 Października 2008 Podjedź do jakiegoś sklepu,serwisu z akumlatorami to Ci sprawdzą, pomierzą i doradzą jaki wybrać akumlator. Na forum tez jest kilka tematów odnośnie akumlatorów.
Musashi Opublikowano 15 Października 2008 Opublikowano 15 Października 2008 To idąc za ciosem jaki akumulator polecacie ? zdecydowanie Varta, ciekawa jest seria silver dynamic
kuszner Opublikowano 15 Października 2008 Autor Opublikowano 15 Października 2008 Dzięki wielkie!! Dzisiaj postaram się ogarnąć temat i dam znać [br]Dopisany: 15 Październik 2008, 10:27_________________________________________________OK - po wymianie samochód odpalił ... ale: 1) Cały czas pali się ikonka ESP 2) Na początku nie łapał wogóle sygnały z kluczyka. Dopiero po jakimś czasie dało się go be problemów zamknąć. Wiecie co to może być? Dzisiaj postaram się jeszcze logi z VAG'a załączyć.
GILI Opublikowano 15 Października 2008 Opublikowano 15 Października 2008 Dzięki wielkie!! Dzisiaj postaram się ogarnąć temat i dam znać [br]Dopisany: 15 Październik 2008, 10:27_________________________________________________OK - po wymianie samochód odpalił ... ale: 1) Cały czas pali się ikonka ESP 2) Na początku nie łapał wogóle sygnały z kluczyka. Dopiero po jakimś czasie dało się go be problemów zamknąć. Wiecie co to może być? Dzisiaj postaram się jeszcze logi z VAG'a załączyć. Miałeś wydojony aku,wykasuj błędy i powinno być wszystko ok. ....
kuszner Opublikowano 15 Października 2008 Autor Opublikowano 15 Października 2008 Dokładnie tak.... 1) Kluczyk - okazało się że jeden mam totalnie wyładowany (normalnie same zbiegi okoliczności) 2) ASP - ikonka zniknęła jak tylko przejechałem kilka metrów. Dzięki za pomoc
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się