MatrixXXL Opublikowano 30 Marca 2015 Opublikowano 30 Marca 2015 Witam. Pacjent a4 b6 2003r, jakis czas temu problemy z pompą wspomagania, pompa wymieniona i do dziś było ok. Otóż po przebyciu dziś ok 100km, manewrując na parkingu, skręcając w lewo zaczyna coś wyć, piszczeć, kierownica ciężko chodzi, coraż ciężej od ok. połowy skrętu, dodam że w drugą stronę chodzi normalnie. Mechanik i serwis od magli twierdzi że to na 100% magiel.
Kazek 1.9 Opublikowano 30 Marca 2015 Opublikowano 30 Marca 2015 Kolego a to nie wspomaganie przypadkiem ? pompka może ci siadać ostatnio w bmw e39 ziomkowi wlali po takich objawach zły płyn i dalej miał to samo znowu zatarł pompe ale po wymianie wlał czerwony a szybciej mu dali zielony i nie były te wartości smarowania co maja być i wiadome buba .. więc ty masz coś chyba z pompą na to mi wychodzi z tego co opisujesz
MatrixXXL Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Magiel po regeneracji, pompa nowa, ale dalej coś jest nie tak, kręci się w miarę ok, ale pompa cały czas buczy, do tego gdy w zbiorniczku jest odpowiednia ilość płynu to dzieją się cuda, kierownica chodzi z oporem, dużo babelkow w zbiorniczku. Kiedy wleje ponad stan, kierownica chodzi ok, bąbelki występują jak wyłącza silnik, pompa lekko buczy. Serwis od magli obstawia pompę, dodam że przed regeneracja pompa chodziła dobrze, ale płyn jakim była zalana to 004,teraz mam 002mineralny. Tez obstawiacie ze to pompa przytarta.
Kevinass Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Opublikowano 28 Kwietnia 2015 (edytowane) sprawdź czy siteczko w zbiorniczku od wspomagania jest na swoim miejscu, może być też zapchane wtedy tylko wymiana zbiorniczka... Edytowane 28 Kwietnia 2015 przez Kevinass
Kazek 1.9 Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Jeżeli wali lipny płyn nie ten co był to tak samo pompę zawali juz widziałem takie przypadki ... stary obadaj jeszcze układ może jakieś lewe powietrze ciągnie Wysłane z mojego GT-I9515 przy użyciu Tapatalka
waldi1326 Opublikowano 27 Maja 2015 Opublikowano 27 Maja 2015 Sprawdz szczelność całego układu, pienienie się płynu może mieć dwie przyczyny: -nieszczelność układu -padająca pompa wspomagania Chyba że coś jeszcze, ja w mondeo miałem podobny przypadek, przyczyną była nieszczelność
MatrixXXL Opublikowano 1 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2015 Okazało się że niestety pompa a miała tylko pół roku.
jozin3k Opublikowano 3 Czerwca 2015 Opublikowano 3 Czerwca 2015 Mam taki sam obiaw tylko ze wymienilem pompe na uzywke i rowniez chodzila ciezko ale nie az tak jak stara. Teraz zaczelo poszczec jak cholera. Tylko ze u mnie w prawo i lewo.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się