bongod Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Witam. Czy funkcja opróżniania ciśnienia w stagu jest potrzebna? I czy powoduje większe spalanie ? . Czyli nikt tej funkcji nie używa?
koziol1172 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Jest potrzebna gdy reduktor ma tendencje do pompownia się, Ja mam ją wykorzystaną dosyć mocno u siebie
bongod Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2015 (edytowane) Możliwe jest takie pompowanie przy dwóch reduktorach ? Mówię o twinie przy hankach niebieskich na 220/230 kM . Koziol a jakie masz spalanie przy włączonej tej funkcji i jaką masz moc i reduktor? Edytowane 1 Kwietnia 2015 przez bongod
Roboform550 Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Funkcja ta wykorzystywana jest przy pompowaniu się reduktora w cut off. Przy szybkich wtryskach nie ma sensu tego stosować. Tak spalanie pójdzie do góry bo gaz jest wpuszczany do cylindra i się nie spala tylko idzie w komin. W niewtórych autach można usłyszeć "pierdzenie" w wydech podczas używania tej funkcji.
bongod Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Wyłaczyłem to i wstepne napełnianie . Spalanie spadło 3 litry hahaha szok
koziol1172 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Ja u siebie mam ja aktywna bo jest potrzebna reduktor p9mpuje sie na ponad trzy bary i po pocisnieciu musialbym chwile podjechac bo jak od razu bym wysprzeglil to zdechnie, male zapotrzebowanie na gaz przy takim cisnieniu go zaleje zanim wyrowna uklad Jak Tobie spadlo 3 litry to musiales duzo ciskac:)Ja musze pociagnac do ponad 5 tys obrotow ii potem jechac nA odpuszczonej nodze inaczej sie nie napompuje az tak
bongod Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 4 Kwietnia 2015 A jaką masz moc i reduktor? Może to też kwestia quattro bo napewno bardziej obciąża przy przyspieszaniu . Ja będę dokładał q ciekawe co się będzie działo .
koziol1172 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 narazie 0.8 bara potem 1.1 jakieś bedzię. Ale jak jeździłem na 1 barze też tak było....Ale to tylko i wyłącznie jak z nogą w podłodze poszedłem do końca prawie i potem na odpuszczonej nodze się tocze. Tak przy normalnej jeździe to nei występuje
bongod Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Mi to się do 2 pompuje nawet jak zchodze z 2500 z tego co zobaczyłem dziś . Przy wyższych to ponad 3 . Na ile masz ustawionego tego cutoffa? Zastanawiam się czy go ustawiać skoro nic nie szarpie i nie gaśnie .
Roboform550 Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Jak masz lipne wtryski np. valteki to się tak może stać - gaśnięcie. Kiedyś w vectrze C 2.0T tak napompowałem układ że skali na mapsensorze brakło i auto zgasło...ale to było w trakcie testów :-D
bongod Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Jak masz lipne wtryski np. valteki to się tak może stać - gaśnięcie. Kiedyś w vectrze C 2.0T tak napompowałem układ że skali na mapsensorze brakło i auto zgasło...ale to było w trakcie testów :-D czyli olać jak nie zalewa? Bo założyłem już nowy temat :/. Ale w sumie może innej osobie będzie łatwiej się dowiedzieć czegoś dzięki temu .
koziol1172 Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Jak testowalem to na regach zgasl, na hanie niebieskiej 3 razy na 5 a teraz pozostaje sprawdzic na wgs ktore wlasnie mam, w sumie najszybsZe jak dotad w Moich rekach wtryskiwacze. Dodam ze nie mialem w nich keihna A sprawdze specjalnie jak bede stroil pod wieksza moc niedlugo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się