Karol1992 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Witam. Mam problem z moim audi a4 b5 1.6 benzyna - gaz. Ostatnio zostawilem go u gazownika poniewaz przy wciskaniu sprzegla auto gaslo, oraz czasem podczas jazdy przy sredniej predkosci 90km/h odczuwalne bylo szarpanie. po zatrzymaniu sie obroty spadly do 300 po czym tez gaslo. Dodam jeszcze ze przy zmianie biegu i lekkim dodaniu gazu jest szarpniecie i slychac stukniecie. Wiecie co moze byc powodem? gazownik wymienil listwe wtryskiwaczy, zrobil regulacje wymienil filtr powietrza. Auto teraz nie gaśnie lecz szarpanie i stukanie pozostalo. macie jakies pomysly? na benzynie jest ok...
jacek70 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Jeśli na Pb jest ok to znaczy ze gazownik nie potrafi wystroić instalacji.
Karol1992 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Jeśli na Pb jest ok to znaczy ze gazownik nie potrafi wystroić instalacji. gazownik prawdopodobnie najlepszy w okolicy ;p no coz sproboje uderzyc do innego.
jacek70 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Piszesz że na Pb jest ok. a na gazie lipa to tylko podważa pracę gazownika . Nie umie bo napotkał na problem. Zobacz co powie inny.
patryk.mc Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Opublikowano 7 Kwietnia 2015 A auto nie łapie Ci lewego powietrza? Na starych instalacjach, gdy gaz sobie 'buchnął bokiem' przez zawór taki problem się pojawiał.
Karol1992 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2015 A auto nie łapie Ci lewego powietrza? Na starych instalacjach, gdy gaz sobie 'buchnął bokiem' przez zawór taki problem się pojawiał. cholera juz wie. od czasu tego incydentu jest ok. moglbys podpowiedziec jak tez zawor sie nazywa i gdzie mniej wiecej sie znajduje?
patryk.mc Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Chodzi mi kolego dokładniej o 'antywybuch' aniżeli o zawór, mój błąd. U mnie to nie zadziałało i auto było w stanie utrzymać obroty +/- 300, dodałem gazu i auto zgasło. Trzeba było ogarnąć, gdzie jest nieszczelność na rurze kolektora do filtra powietrza
Karol1992 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Chodzi mi kolego dokładniej o 'antywybuch' aniżeli o zawór, mój błąd. U mnie to nie zadziałało i auto było w stanie utrzymać obroty +/- 300, dodałem gazu i auto zgasło. Trzeba było ogarnąć, gdzie jest nieszczelność na rurze kolektora do filtra powietrza ok dzieki za pomoc sproboje to ogarnac i dam znac
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się