maniek69s 0 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Witam wszystkich. Mam problem skaczących dawek paliwa i powietrza w grupie 01 i 03. paliwo od 3.6 do 6.0 a powietrze od 230 do 250mg. Wydaje mi się że są za duże skoki. Niczego na forum nie moge znaleść wiec proszę o pomoc co jest nie tak. Dodam wszystkie filtry wymienione rozrząd też synchronizacja na 0.00 na plus 0.06. Nie dawno ja kupiłem wydaje mi się że powyżej 3000 tys obr. słabo ciagnie i przy spokojnej jeżdzie na trasie 6 lit. Poprzednie moje Audi 1.9 tdi AFN lepiej ciągnął niż te. Wtamtej sobie radziłem a w pd nie wiem prosze o waszą pomoc z góry dziekuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Takie patrzenie na okienka w vagu nic nie znaczy. Zrób logi dynamiczne. Afn pali duzo mniej od awx/avf i powie ci to każdy kto jeździł tymi autami. W mojej starej b5 wychodziło ok 6L, b6 bierze średnio ok 8. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek69s 0 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Takie patrzenie na okienka w vagu nic nie znaczy. Zrób logi dynamiczne. Afn pali duzo mniej od awx/avf i powie ci to każdy kto jeździł tymi autami. W mojej starej b5 wychodziło ok 6L, b6 bierze średnio ok 8. Koncze temat fura nie zrobiona jak dojde to napisze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2015 zrób logi dynamiczne 3,8,10,11 sprawdzimy przepływkę i turbo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się