Skocz do zawartości
IGNOROWANY

BRE pare pytań


kra4085e

Rekomendowane odpowiedzi

Przede wszystkim witam wszystkich jestem tu nowy,mam pare pytań do znawców tematu.Wiem że bez kompa to takie wróżenie z fusów ale muj vag nie widzi auta musze kupić vcds-a,troche już przy niej porobione i tak kurcze turbo wyczyszczone bo sie wieszały kierownice i niby jest ok ale czasem ma taką czkawke przy dodawaniu gazu tak ok 2tyś i na 1 biegu pózno turbo wstaje na pozostałych biegach ok nie mam porównania do innych 2.0 wcześniej jezdziłem ASZ-em iAVF-em jakieś sugestie? oczywiście silnik jak w tytule

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na temat czkawki około 2000 obr/min masz tutaj podwieszony temat : :naughty:

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/242914-szarpie-podczas-przyspieszania/

Tylko zanim zaczniesz zadawać jakieś pytania , to zapoznaj się ze wszystkimi postami w tym temacie, bo praktycznie wszystko tam już zostało napisane :decayed::hi:

BRE z fabryki wyjeżdżało z DPF-em, i ma przycięty dół, do 2000 RPM nie oczekuj odejścia jak w AWX-ie i AVF-ie :kox:

Edytowane przez piotrsob1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie kazdy bre mial dpf ,zrob logi dynamiczne a co kabelka to mam na zbyciu jak cos to na priv pisz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój jest bez dpf tak wychodzi po kodzie z wlepy poza tym niema kontrolki na blacie kurcze u takiego mechera co sie zajmuje głównie vagami posprawdzaliśmy wszystko i niby ok,tylko turbo było strasznie zawalone ale po czyszczeniu chodzi lekko tylko przed czyszczeniem oprócz trybu awaryjnego miała większą czkawke,teraz tylko czasem i niewiem czy sie czepiać tej turbiny.Z tego co jest w tym linku wynika że ten EGR jest jakby fabrycznie żle zrobiony,jak będe miał chwile czasu to powalcze z tą blachą,robiłem już taką do avf-a,a jeżeli chodzi o kabelek kolego to co to jest jakiś klon czy co i jak ci to chula to napisz ile byś za to chciał ja bym go wzioł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój jest bez dpf tak wychodzi po kodzie z wlepy poza tym niema kontrolki na blacie kurcze u takiego mechera co sie zajmuje głównie vagami posprawdzaliśmy wszystko i niby ok,tylko turbo było strasznie zawalone ale po czyszczeniu chodzi lekko tylko przed czyszczeniem oprócz trybu awaryjnego miała większą czkawke,teraz tylko czasem i niewiem czy sie czepiać tej turbiny.Z tego co jest w tym linku wynika że ten EGR jest jakby fabrycznie żle zrobiony,jak będe miał chwile czasu to powalcze z tą blachą,robiłem już taką do avf-a,a jeżeli chodzi o kabelek kolego to co to jest jakiś klon czy co i jak ci to chula to napisz ile byś za to chciał ja bym go wzioł

Pewnie była zrobiona na rynek, gdzie EURO4 wchodziło póżniej, dla tego cegiełki jeszcze nie masz, ale po roczniku przygotowana na pewno do jego mpontarzu jest :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak kolego masz racje z wlepy opis kodu przygotowany do filtra cząstek stałych


no i pojezdziłem wczoraj z wypiętą wtyczką od EGR-a i tej czkawki nie miała,ciekawe czy blacha z otworem pomoże?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli komp nie zgłasza żadnych problemów z EGR-em, a jego czystość i ogólny, organoleptycznie sprawdzony stan nie nasuwa podejrzeń, to masz 95 % szans, że kryza załatwi sprawę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyciągłem wczoraj egr do czyszczenia,był zasyfiony ale widziałem gorsze,no i ta blacha musi mieć 5mm bo ta ośka będzie wadzić,tylko niewiem czy wejdzie bo rurka od chłodnicy spalin jest ciasno i nie ma za dużo ruchu,a ten EGR to mi sie wydaje że jest gożej pomyślany od starego patentu na podciśnienie,on chyba ma opuznioną reakcje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do BRE,BLB kryza powinna być wypukła :

Zdj_cie0797.jpg

Zdj_cie0796.jpg

:decayed:

Też myślę że problem z poszarpywaniem ma swoje podłoże właśnie w braku precyzji działania elektrycznych EGR-ów :whistling:

Edytowane przez piotrsob1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...