rafiko259 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Witam was wszystkich. mam pytanie. zaraz po zaświeceniu się owej kontrolki zółtej silnika pojechalem do mechaniora podłączyć autko pod vaga. Wyświetlił się komunikat KATALIZATOR I BYŁO JESZCZE NAPISANE NIE PAMIĘTAM DOKŁADNIE ALE NIEDOSTACZNA EMISJA SPALIN CZY COŚ TAKIEGO , mechanik powiedział mi że powoli pada juz sonda lambda, dodam iż spalanie jest normalne nie podwyższone. skasował mi kontrolkę i po 1 tyg zapaliła mi się ponownie na 3 dni i zgasła- nie świeci sie. czy ktoś miał już taki problem. z góry dziękuję za odpowiedzi. pozdrawiam
krzychuaudi Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 czesc mam własnie taki sam problem z moim alt jak sobie z tym poradziłes?
rafiko259 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2015 czesc mam własnie taki sam problem z moim alt jak sobie z tym poradziłes? cześć cześć, narazie problem sam sie naprawił tzw kontrolka sama zgasła i narazie nic nie robie przy tym ale jak właczy sie to bede sie zastanawiał dalej coś z tym zrobić a tobie kontrolka świeci się silnika i też to ci wyskoczyło na vagu ten sam błąd powiadasz,?
benyA4 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 ponowie macie problem ze slaba wydajnoscia katalizatora blad 16804, nalezy wylaczyc druga sonde lub kombinować z emulatorem sondy.
rafiko259 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2015 ponowie macie problem ze slaba wydajnoscia katalizatora blad 16804, nalezy wylaczyc druga sonde lub kombinować z emulatorem sondy. wielkie dzięki za odpowiedz. i jeszcze pytanko czy można jezdzic z tym problemem po zaświeceniu się kontrolki czy nie bardzo.?? a druga sonda w którym miejscu się znajuduje dokładnie. bo 1 znajduje się na katalizatorze na górze a druga.?
benyA4 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 druga jest za katalizatorem , i sprawdza dzialania katalizatora. Bez problemu mozna tak jezdzic o ile nie drazni cie kontrolka . Jak przeszukasz forum to znajdziesz sporo watkow w tym temacie. Najlepiej szukaj po bledzie 16804
rafiko259 Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2015 druga jest za katalizatorem , i sprawdza dzialania katalizatora. Bez problemu mozna tak jezdzic o ile nie drazni cie kontrolka . Jak przeszukasz forum to znajdziesz sporo watkow w tym temacie. Najlepiej szukaj po bledzie 16804 oki dzięki jeszcze raz za informacje. pozdrawiam jak zrobie to dam znać .
krzychuaudi Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Opublikowano 15 Kwietnia 2015 mi pokazuje bład 17522 zła rezystancja grzałki drugiej sondy na chłopski rozum to sonda do wymiany ale czy na pewno?
benyA4 Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Opublikowano 15 Kwietnia 2015 wystarczy odlaczyc wtyczke od sondy i sprawdzic rezystancje grzalki o ile grzalka wogole sie nie spalila.
krzychuaudi Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Opublikowano 15 Kwietnia 2015 to ta grzałka jest w tej sondzie musze sie za to zabrac tylko nie wiem jak to siegnac z kanału do tego dojde czy z góry od silnika. I takie pytanie mam jeszcze do Ciebie kolego jak z poborem oleju u w Twoim ALT-ku co myslisz o tym trujniku na odmie?
benyA4 Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Opublikowano 15 Kwietnia 2015 dojscie do drugiej sondy jest tylko z kanalu i to dosc ciezke. Wtyczke sondy masz pod zbiorniczkiem plyny chłodniczego . Grzalka jest w sondzie bo podgrzewa ja gdy uruchamiasz zimny silnik. Po nagrzaniu przez silnik grzalka wylacza sie. U mnie spalanie jest na poziomie 0,5L na tysiac. Na temat zmian w odmie nie bede sie wypowiadal, wszystkim którzy je robia życze dużo szczescia.
krzychuaudi Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Opublikowano 15 Kwietnia 2015 dzieki za podpowiedzi jak zadziałam cos w tym temacie to sie odezwe.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się