Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Sporadyczne stuki, brak mocy na gazie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Wczoraj podczas jazdy trasą zaobserwowałem niepokojące zachowanie samochodu.

Przy większej prędkości (120+) auto raz na jakiś czas "stuknęło" i traciło moc tak że nie mogłem nawet utrzymać zadanej prędkości. Po chwili sytuacja się normalizowała.

Problem występował tylko na gazie.

Dziś podczas jazdy na gazie nie zauważyłem zmian ale powyższe zachowanie samochodu wczoraj mogłem odtworzyć bez problemu, wystarczyło mocniej docisnąć gaz.

Komputer wypluł masę błędów :

Address 01     -------------------------------------------------------
   Controller: 8D0 907 557 HX 
   Component:  1,6L R4/2V MOTR HS D01
   Coding: 04001
   Shop #: WSC 42781
12 Faults Found:
18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low
            P1602 - 35-10 - - - Intermittent
00561 - Mixture Adaptation
            12-00 - Adaptation Limit (Mul) Exceeded
00561 - Mixture Adaptation
            14-10 - Adaptation Limit (Add) Exceeded - Intermittent
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
            P1570 - 35-10 - - - Intermittent
01259 - Fuel Pump Relay (J17)
            31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
01247 - Activated Charcoal Filter (EVAP) System Solenoid Valve 1 (N80)
            29-10 - Short to Ground - Intermittent
01249 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30)
            29-10 - Short to Ground - Intermittent
01250 - Fuel Injector for Cylinder 2 (N31)
            29-10 - Short to Ground - Intermittent
01251 - Fuel Injector for Cylinder 3 (N32)
            29-10 - Short to Ground - Intermittent
01252 - Fuel Injector for Cylinder 4 (N33)
            29-10 - Short to Ground - Intermittent
16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal
            P0116 - 35-10 - - - Intermittent
16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity
            P0134 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: N/A

Czym może być to spowodowane?
Z powyższych błędów jak rozumiem termostat i lambda do wymiany?
Z góry dziękuję za radę.
Opublikowano

wyczyść klemy i końcówki aku, następnie podłącz pod prostownik

jak już naładujesz aku to skasuj błędy, pojeździj troche i spr. jakie błędy powróciły

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...