krisuumax Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Witam. W mojej niuni ostatnio pojawił sie problem,mianowicie założyłem koła 18calowe po zimie i auto zaczęło drgać całe podczas 2tys obr i 80-100km/h. Myślałem,ze to koła. Wymieniłem na zimowe i było ok. Pojechałem na wymianę wahaczy i na podnośniku rozpędzili mi auto i przy 2tys obr i 80-120km auto całe drgało mino,ze miało założone zimówki 16cali. Co może być przyczyna ? Rozkładam juz ręce. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Dodam,ze te drgania na postoju nie musza być wcale spowodowane tym samym co podczas jazdy. Mechanik chce po świętach zdiagnozować jeszcze prawą półoś. proszę o pilna odpowiedz Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
krisuumax Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Tak. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk ,ale czy objawy uszkodzonej podpory bedą widoczne i odczuwalne w gorze na podnośniku ? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Arturoo Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Przecież po to też ona jest by niwelować wibracje mogące powstać
krisuumax Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Drgania sa nawet jak zgasze auto i zrzucę bieg na luz. Wiec to coś z układem napędowym tak mysle Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Podczas jazdy oczywiscie Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Arturoo Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Opublikowano 3 Kwietnia 2015 ...przeguby wewnętrzne ???...słyszałem ,że jak są padnięte to też mogą powodować podobne rzeczy....wiesz to takie wróżenie z fusów.....majster niech szuka...w końcu on ma za to płacone
krisuumax Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Majstrów juz pełno sprawdzało. Poszło na wymianę wszystko z zawieszenia a dalej to samo. Przegub zew. Nowy,ale mówił coś o polosi Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
krisuumax Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Wymieniony i dalej to samo Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Arturoo Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Koła wyważone dobrze ? Na pewno są proste ? Sprawdź je sam na jakimś warsztacie ,gdzie wyważają i na takiej maszynie niech Ci facet je "puści" zobaczysz czy nje mają bicia
kudalty66 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 a z tych pomiarów co wkleiłeś to kąt wtrysku masz w lesie, a drgania, ja miałem uszkodzoną opone na bieżniku, i tylko podczas jazdy powoli i spaceru obok auta było to widać, na wulkanizacji nic,. lożyska kół, tarcze, delikatny luz gdziekolwiek, loookniij czy półośki maja luz gora dół przy każdym z przegubów, lub jak na podnosniku już rozpedzisz auto ppattrzeć gdzie jest bicie, może coś bedzie widać,.
krisuumax Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Dzis wszystko sprawdzane. Z obu stron lata na flanszy szkrzyni. Normalnie półoś jest prosta a przy skrzyni jest luz Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Tak mi mechanik powiedział. Jak widziałem sam, to gdy rusZal przegubem wewnętrznym z prawej strony to jak jest to mocowanie chyba na imbusy to tam jest luz na boki. Czego sie spodziewać ? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Na tym jest luz Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
kudalty66 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 żeby nie było ze to luz na flanszy od skrzyni, a nie na przegubie,. w każdym razie, kat wtrysku tez ustaw,.
krisuumax Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Swoją droga kat wtrysku. Czyli co ? Skrzynia do roboty ? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
kudalty66 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 w silniku, ostatnia fota, ten wykres, i pomiary na late powinno byc ok 2 stopnie, tak ale ZGMP nie przed, jak nazwa wskazuje late czyli późny,. na wykresie ta gruba kreska, z kropka, pod katem prostym, ppowinna byc na niebieskiej linii lub jak najbliżej, a zobacz gdzie jest,.
krisuumax Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2015 ,ale kolego ten wykres jest pod 1.9tdi bo nie było mojego silnika w Vagu. Kat wtrysku jest ok. Nic sie nie dzieje, nie kopci, nie faluje. Pytanie było co do tych przegubów. Na zdjęciu co dałem na właśnie tym jest luz jak sie rusza sama poloska to zero luzu. Tylko w tym miejscu gdzie wchodzi w skrzybie Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
kudalty66 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 to po co wrzucałes ta fote jak nie od twojego, moim zdaiem i tak kąt jest źle, lub vag tak to pokazał,.
krisuumax Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Może inaczej. Odpuśćmy kat. Ktoś wie czy jak luz jest na tym co dodałem (zdjęcie) to problem leży w skrzyni ? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
kudalty66 Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Opublikowano 11 Kwietnia 2015 no własnie trzeba sprawdzić czy luz jest na półosi w przegubie, góra dół, czy na całej flanszy w skrzyni, sprawdz czy na tym przegubie wewnetrznym jest duzy luz osiowy, w sensie, czy pólos sie troche przekreci względem stojacej flanszy?? jaki przebieg??
krisuumax Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2015 266 Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się