Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Drgania karoserii 2.5 quattro AKE


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. W mojej niuni ostatnio pojawił sie problem,mianowicie założyłem koła 18calowe po zimie i auto zaczęło drgać całe podczas 2tys obr i 80-100km/h. Myślałem,ze to koła. Wymieniłem na zimowe i było ok. Pojechałem na wymianę wahaczy i na podnośniku rozpędzili mi auto i przy 2tys obr i 80-120km auto całe drgało mino,ze miało założone zimówki 16cali. Co może być przyczyna ? Rozkładam juz ręce.

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Dodam,ze te drgania na postoju nie musza być wcale spowodowane tym samym co podczas jazdy. Mechanik chce po świętach zdiagnozować jeszcze prawą półoś. 2e283a047b4883d407f4be478220b3ed.jpg8f1fbba0be547f71d91782abc283ac6f.jpg10a0e5baa8bf7fdfc0e203097fd3f451.jpg68ed2beeaebf0ea29d93c5c7d0cc132b.jpg70b8a4f437ac0006f47132ebe1b1d58f.jpgb8d0857395400027239e85b78ba3b674.jpg2b36b5f5a6dddf7eec1ccc42c1244f34.jpgfac003c5b835a42162f25d3ea3535954.jpg proszę o pilna odpowiedz

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

podpora wału była sprawdzana ?

Opublikowano

Tak.

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

,ale czy objawy uszkodzonej podpory bedą widoczne i odczuwalne w gorze na podnośniku ?

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Przecież po to też ona jest by niwelować wibracje mogące powstać

Opublikowano

Drgania sa nawet jak zgasze auto i zrzucę bieg na luz. Wiec to coś z układem napędowym tak mysle

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Podczas jazdy oczywiscie

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

...przeguby wewnętrzne ???...słyszałem ,że jak są padnięte to też mogą powodować podobne rzeczy....wiesz to takie wróżenie z fusów.....majster niech szuka...w końcu on ma za to płacone ;)

Opublikowano

Majstrów juz pełno sprawdzało. Poszło na wymianę wszystko z zawieszenia a dalej to samo. Przegub zew. Nowy,ale mówił coś o polosi

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

pisałem wewnętrzny ;)

Opublikowano

Koła wyważone dobrze ? Na pewno są proste ? Sprawdź je sam na jakimś warsztacie ,gdzie wyważają i na takiej maszynie niech Ci facet je "puści" ;) zobaczysz czy nje mają bicia ;)

Opublikowano

a z tych pomiarów co wkleiłeś to kąt wtrysku masz w lesie,

a drgania, ja miałem uszkodzoną opone na bieżniku, i tylko podczas jazdy powoli i spaceru obok auta było to widać, na wulkanizacji nic,.

lożyska kół, tarcze, delikatny luz gdziekolwiek,

loookniij czy półośki maja luz gora dół przy każdym z przegubów, lub jak na podnosniku już rozpedzisz auto ppattrzeć gdzie jest bicie, może coś bedzie widać,.

Opublikowano

Dzis wszystko sprawdzane. Z obu stron lata na flanszy szkrzyni. Normalnie półoś jest prosta a przy skrzyni jest luz

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Tak mi mechanik powiedział. Jak widziałem sam, to gdy rusZal przegubem wewnętrznym z prawej strony to jak jest to mocowanie chyba na imbusy to tam jest luz na boki. Czego sie spodziewać ?

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Na tym jest luz 0a296ea1296752eb71d827563384e006.jpg

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

żeby nie było ze to luz na flanszy od skrzyni, a nie na przegubie,.

w każdym razie, kat wtrysku tez ustaw,.

Opublikowano

w silniku, ostatnia fota, ten wykres, i pomiary na late powinno byc ok 2 stopnie, tak ale ZGMP nie przed, jak nazwa wskazuje late czyli późny,.

na wykresie ta gruba kreska, z kropka, pod katem prostym, ppowinna byc na niebieskiej linii lub jak najbliżej, a zobacz gdzie jest,.

Opublikowano

,ale kolego ten wykres jest pod 1.9tdi bo nie było mojego silnika w Vagu. Kat wtrysku jest ok. Nic sie nie dzieje, nie kopci, nie faluje. Pytanie było co do tych przegubów. Na zdjęciu co dałem na właśnie tym jest luz jak sie rusza sama poloska to zero luzu. Tylko w tym miejscu gdzie wchodzi w skrzybie

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

to po co wrzucałes ta fote jak nie od twojego,

moim zdaiem i tak kąt jest źle, lub vag tak to pokazał,.

Opublikowano

Może inaczej. Odpuśćmy kat. Ktoś wie czy jak luz jest na tym co dodałem (zdjęcie) to problem leży w skrzyni ?

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

no własnie trzeba sprawdzić czy luz jest na półosi w przegubie, góra dół, czy na całej flanszy w skrzyni,

sprawdz czy na tym przegubie wewnetrznym jest duzy luz osiowy, w sensie, czy pólos sie troche przekreci względem stojacej flanszy??

jaki przebieg??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...