Reggi 5 Posted October 16, 2008 Share Posted October 16, 2008 Witam . Małymi kroczkami przymierzam sie do zamiany motorowni w mojej A4 . Silnik jakiego szukam to AWX / AVF .. tak wiec zbieram potrzebne info . Co bede potrzebował do swapa prócz silnika ze skrzynią , kompem i wiązką .. kompresor do klimy ? Półosie ? Sanki? Poduszki silnika i skrzyni ? Trzeba bedzie w jakiś sposób ciąć bude ? Jak to bedzie ze skrzynią bo AVF ma skrzynie 6 biegową ..nie bedzie problemu z umieszczeniem jej w B5 ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piechol 0 Posted October 16, 2008 Share Posted October 16, 2008 plan konkretny widzę ale czy to się opłaca? nie lepiej zbierać na B6? :gwizdanie: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Reggi 5 Posted October 16, 2008 Author Share Posted October 16, 2008 plan konkretny widzę ale czy to się opłaca? nie lepiej zbierać na B6? :gwizdanie: No własnie wiedziałem , że pojawią sie takie pytania . Zmiana na B6 nie wchodzi w rachube ponieważ mam plany co do B5 ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piechol 0 Posted October 16, 2008 Share Posted October 16, 2008 spoko, tak tylko głośno myślę... Link to comment Share on other sites More sharing options...
skalarx 1 Posted October 16, 2008 Share Posted October 16, 2008 nie lepiej zbierać na B6? :gwizdanie: Ja bym w życiu B5 na dziadowskie B6 nie zamienił Link to comment Share on other sites More sharing options...
Reggi 5 Posted October 16, 2008 Author Share Posted October 16, 2008 nie lepiej zbierać na B6? :gwizdanie: Ja bym w życiu B5 na dziadowskie B6 nie zamienił Wsadziłem za dużo czasu, kasy i nerwów żeby teraz sprzedać to auto . Postanowiłem , że zostanie juz Na nowsze modele ..mam nadzieje , że i tak przyjdzie pora . Tyle w temacie B6 . Prosze o rzeczowe odpowiedzi w temacie .. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Iverson 1 Posted October 16, 2008 Share Posted October 16, 2008 był kolega na forum co do B5 wsadzał awx/a ale nie pamiętam jak się nazywał...miał wcześniej 1z...z nim pogadaj jakie problemy miał i kto mu ogarniał temat :> Link to comment Share on other sites More sharing options...
Reggi 5 Posted October 16, 2008 Author Share Posted October 16, 2008 był kolega na forum co do B5 wsadzał awx/a ale nie pamiętam jak się nazywał...miał wcześniej 1z...z nim pogadaj jakie problemy miał i kto mu ogarniał temat :> Wiem chyba kolega Dudi75 .. dowiedziłem sie o koszta . Nic od strony technicznej . Zamianke ograniali chyba Ci kolesie co zrobili 350 KM 1.8 T z napędem FWD i coś pisał , że jest średnio zadowolony . Mam juz pacjenta który podejmie sie przeszczepu ..ale chciałbym wiedzieć dokładniej jakich kwiatków mam sie spodziewać i jakie graty bedą poterzebne . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Iverson 1 Posted October 16, 2008 Share Posted October 16, 2008 masz orientacyjny koszt?? tak na moje oko to 5,6 tyś Link to comment Share on other sites More sharing options...
Reggi 5 Posted October 16, 2008 Author Share Posted October 16, 2008 masz orientacyjny koszt?? tak na moje oko to 5,6 tyś Patrząc na motory z osprzętem na allegro to masakra ... także cenowa 5-7 tys. Czekam aż staruszek pojedzie do It. tam ma jedno źródło do sprawdzenia . Co do samej przekładki jeszcze nie wiem ile bedzie mnie to kosztowało . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Iverson 1 Posted October 16, 2008 Share Posted October 16, 2008 ...a od czego się ma anglików Link to comment Share on other sites More sharing options...
A3 0 Posted October 16, 2008 Share Posted October 16, 2008 Kolego Ty masz taki silnik jak ja. Żeby mieć moc silnika AWX nie trzeba od razu zmieniać na AWX przecież co za problem na Twoim silniku zrobić 180KM? kasa wyjdzie podobna i napewno będzie mniej pier...olenia się itp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Reggi 5 Posted October 16, 2008 Author Share Posted October 16, 2008 ...a od czego się ma anglików Kupno angola dla samego swapa to pomyłka ..za duży koszt ..chyba że tak j**nięty w dupe że zwinął sie , aż do przednich foteli i kosztuje kafla euro Docelowo mysle o silniku AWX/AVF z naciskiem na ten drugi ( skrzynia 6 ) .. jakie jeszcze są sensowne motory do przeszczepu ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Iverson 1 Posted October 16, 2008 Share Posted October 16, 2008 Ragga ty masz już 1.000.000 na blacie czy jak, motorownia siada?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
spanky 9 Posted October 16, 2008 Share Posted October 16, 2008 ... jakie jeszcze są sensowne motory do przeszczepu ? ARL ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Reggi 5 Posted October 16, 2008 Author Share Posted October 16, 2008 Kolego Ty masz taki silnik jak ja. Żeby mieć moc silnika AWX nie trzeba od razu zmieniać na AWX przecież co za problem na Twoim silniku zrobić 180KM? kasa wyjdzie podobna i napewno będzie mniej pier...olenia się itp. Wiedziałem , że takie pytanie sie też pojawi ..a więc ..moja motorownia ma nalatane 260 tys. ( nowa turbina , liźnięta głowica , nowe hydra ect) .. ostatnio sie dowiedziałem , że moje wtryski są na wykończeniu .. motor juz teraz nie jedzie więcej niz 160 km/h ( plus/minus) . Rekord rok temu to 180/190 km/h na autobanie jeszcze poleciał ...ale ani grosza więcej . Wydaje mi sie , że inwestowanie w ten silnik przy tym przebiegu to nieporozumienie .. Stąd idea na świerzy silnik i dalsza zabawa. Poza tym .. moj motor lubi oliwe .. kiedy raz dolałem mu litr , stwierdziłem , ze może za bardzo go pałuje ..ale aż tak ostro nie śmigam ...niedawno dolałem mu drugi litr Link to comment Share on other sites More sharing options...
A3 0 Posted October 16, 2008 Share Posted October 16, 2008 Przebieg nie świadczy o stanie silnika...najpierw warto sprawdzić czemu bierze olej może to jakaś pierdółka...naprawde zrobienie fajnej mocy z tego silnika nie wyjdzie drożej niż kupno całego motoru plus robota za wsadzenie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Reggi 5 Posted October 16, 2008 Author Share Posted October 16, 2008 ... jakie jeszcze są sensowne motory do przeszczepu ? ARL ... O ile dobrze kminie to jednostka z Leona/Okty/Golfa .. to nie jest silnik wzdłużny .. wiec czy wiąże sie z tym grubsze rezanie niz w przypadku AWX/AVF ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
spanky 9 Posted October 16, 2008 Share Posted October 16, 2008 ... jakie jeszcze są sensowne motory do przeszczepu ? ARL ... O ile dobrze kminie to jednostka z Leona/Okty/Golfa .. to nie jest silnik wzdłużny .. wiec czy wiąże sie z tym grubsze rezanie niz w przypadku AWX/AVF ? troche ... ale jak juz grzebac to raz a porzadnie ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Reggi 5 Posted October 16, 2008 Author Share Posted October 16, 2008 Przebieg nie świadczy o stanie silnika...najpierw warto sprawdzić czemu bierze olej może to jakaś pierdółka...naprawde zrobienie fajnej mocy z tego silnika nie wyjdzie drożej niż kupno całego motoru plus robota za wsadzenie No nie wiem czy mi sie bardziej opłaca rozbierać motorownie na części pierwsze , robić od podstaw z gratami na + ..czy wsadzić gotową /świerzą jednostkę na PD ..z ewentualnym poźniejszym czipsem i wymianą suszarki Link to comment Share on other sites More sharing options...
A3 0 Posted October 16, 2008 Share Posted October 16, 2008 Kasa za włożenie silnika też nie będzie mała...ja uważam że fajnie jest iść w pompe bo każdy kupuje lub wsadza pompowtryska i tyle... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Iverson 1 Posted October 16, 2008 Share Posted October 16, 2008 jak pompa to nie pompowtrysk A3 :gwizdanie: OT leci... Link to comment Share on other sites More sharing options...
A3 0 Posted October 16, 2008 Share Posted October 16, 2008 Mi chodzi o to że fajnie jest iść w silnik na pompie czyli taki jak ma kolega raggaman a nie pompowtryski każdy bierze pompowtryska i tyle... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Reggi 5 Posted October 16, 2008 Author Share Posted October 16, 2008 Kasa za włożenie silnika też nie będzie mała...ja uważam że fajnie jest iść w pompe bo każdy kupuje lub wsadza pompowtryska i tyle... Kasa za robocizne .. nie wiem ile .. znajomy ojca wiec może bedzie jakaś dobra cena , a stara motorownia pójdzie na sprzedaż w całości lub na części Kolego ..idz w pompe ..ja bede wierny gibicem Twym Pany hamujta bajere Pytania sa jasne .. jakie graty .. jaki motor ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
A3 0 Posted October 16, 2008 Share Posted October 16, 2008 Najlepszy przykład co można zrobić z pompą...mocne pompowtryski i benzynki zostają daleko w tyle...wiem bo widziałem to autko w akcji http://www.a4-klub.pl/smf/19tdi_vp_by_mrmotors_aw69_new_stage-t36971.0.html Co do Twojego pytania o graty to pewnie i skrzynia 6-stka by się przydała... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kowi87 165 Posted October 16, 2008 Share Posted October 16, 2008 Co do swapa na AWX tu http://www.audi80.pl/viewtopic.php?t=3251 jeszcze koleszka robił co prawda moze nie w A4 lecz w Audi80 ale zobaczyć zawsze można Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flyer 3 Posted October 16, 2008 Share Posted October 16, 2008 ragga, nie badz mieczak, wsadzaj 3.0TDI i ożyw tylne koła Link to comment Share on other sites More sharing options...
A3 0 Posted October 16, 2008 Share Posted October 16, 2008 No 3.0 TDI to by było coś ciekawe czy się zmieści w tej budzie B5 3.0 i czy da się go tam zamontować Link to comment Share on other sites More sharing options...
ctv 1 Posted October 16, 2008 Share Posted October 16, 2008 bedzie ciezko ale kto zabroni bogatemu? a czym sie rózni awx od arl? Link to comment Share on other sites More sharing options...
A3 0 Posted October 16, 2008 Share Posted October 16, 2008 Z tego co mi wiadomo AWX w serii ma 130KM a ARL 150KM i ARL ma większą turbine. Dlatego do takich silników jaki ma kolega raggaman często wsadza się turbine o tzw. 150-siątki czyli od ARL, i na takim turbo można spokojnie robić mody na 180KM. Jak na razie nie przychodzą mi inne różnice do głowy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now