alcapone86 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 http://imageshack.com/a/img537/9866/1p4rWn.jpg http://imageshack.com/a/img633/149/VQcIzC.jpg http://imageshack.com/a/img912/296/sxWrRH.jpg Witam mam pytanie od czego jest ten wezyk ktory jest zaznaczony strzalka ? Jest on caly brudny z oleju i siedzi dosc luzno
piotrsob1 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 (edytowane) Pewnie cieknie na niego z szybkozłączki węża dochodzącego doklapy gaszącej, a luźny jest pewnie cały króciec vacum pompy Edytowane 9 Kwietnia 2015 przez piotrsob1
alcapone86 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Pewnie cieknie na niego z szybkozłączki węża dochodzącego doklapy gaszącej, a luźny jest pewnie cały króciec vacum pompy a gdzie dokladnie jest ta klapa gaszaca? To moze znaczyc ze egr jest padniety?
piotrsob1 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 (edytowane) a gdzie dokladnie jest ta klapa gaszaca? Po lewej stronie od czerwonej strzałki na pierwszym zdjęciu . To wcale nie znaczy że EGR jest padnięty. Edytowane 9 Kwietnia 2015 przez piotrsob1
alcapone86 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2015 To cieknie z tego wezyka co pokazalem i siedzi on dosyc luzno tak jakby tam ten kruciec byl zerwany. Tylko od czego jest ten wezyk To cieknie z tego wezyka co pokazalem i siedzi on dosyc luzno tak jakby tam ten kruciec byl zerwany. Tylko od czego jest ten wezyk
CzarekJ Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Wężyk instalacji podciśnienia. Łączy pompę podciśnienia z sewro oraz zapewnie podciśnienie w układach sterowania.
alcapone86 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Wężyk instalacji podciśnienia. Łączy pompę podciśnienia z sewro oraz zapewnie podciśnienie w układach sterowania. to ze z niego cieknie albo ze siedzi troche luzno to moze to byc powodem slabszej mocy z dolu?
CzarekJ Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Tak. W przypadku słabego poziomu podciśnienia na skutek poluzowanego króćca turbosprezarka nie jest w pełni wysterowywana i może słabiej tłoczyc przy niskich obrotach silnika.
alcapone86 Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2015 jak mozna ten wezyk naprawic? Jest mozliwe zeby kruciec sie urwal? I dlaczego z tego wezyka wycieka jakis olej lub maz? Wyczytalem ze tego krucca nie da sie naprawic i trzeba wymienic pompe vacum bo chyba od niej jest ten wezyk ? Na co trzeba uwazac przy wymianie takiej pompy? I jak to zrobic?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się