Fergun 0 Posted October 17, 2008 Share Posted October 17, 2008 Witam wszystkich Jestem nowy dlatego proszę o wyrozumiałość. Temat jest znany i dużo już poczytałem na ten jego temat. Spadek mocy po przekroczeniu 3000tys/obr jakbym spadochron z tyły rozłożył Po podpięciu Vaga dwa błędy się pojawiły 519 i 575. Logów jeszcze nigdy nie robiłem i nie za bardzo kumam temat. Ale wyczytałem że albo łopatki z turbiny ewentualna nieszczelność lub zawór n75. Jestem z okolic Sanoka. Zna ktoś może kogoś dobrego od czyszczenia turbinek. Bo sam się za to nie zabiorę. HELP !!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
bartlo79 0 Posted October 17, 2008 Share Posted October 17, 2008 nie szalej stary z turbina od razu.Przejrzyj caly dolot-czy gdzies ci nie ucieka powietrze-najlepiej 2 osoby-jedna przygazowuje a druha oslyc**je i maca weze .zacznij od najprostrzej diagnozy ktora cie na razie nic nie kosztuje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
slaweq 1 Posted October 18, 2008 Share Posted October 18, 2008 Czyszczenie turbiny pomaga, ale tylko na chwile... po jakimś czasie problem powroci Jesli to faktycznie turbina to oddaj ją do regeneracji i po kłopocie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stray1 0 Posted October 18, 2008 Share Posted October 18, 2008 Zrob logi,bo bez tego ciezko stwierdzic cos.[br]Dopisany: 18 Październik 2008, 20:08_________________________________________________Tu masz wszystko o logach http://www.a4-klub.pl/smf/tdi_diagnostyka_aktualizacja_13_x_2007-t18478.0.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
slaweq 1 Posted October 20, 2008 Share Posted October 20, 2008 Logi wklej w dziale "Diagnostyka" Tam znający sie na rzeczy coś wiecej napiszą Link to comment Share on other sites More sharing options...
rafalx11 0 Posted October 23, 2008 Share Posted October 23, 2008 Witam tez jestem z okolic Sanoka i mam dokładnie to samo w identycznym wozie tyko sedan też nie wiedziałem co z tym robić jedni mechanicy czepili się przeplywówki ale dobrze ze nie wymieniłem bo jest sprawna . Inny mechanik stwierdził ze zaciera się kierownica przy turbinie i to było to więc wydarłem turbo i ją trochę nasmarowałem i to pomogło wiem ze nie na zawsze ale już 2 miesiąc się kończy ale działa :> . Pytałem po zakładach zajmujących się w okolicy tym i koszt regeneracji to jakieś 300-500 zł . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now