AUDI2.5tdi 0 Posted October 17, 2008 Share Posted October 17, 2008 juz drugi raz mi zgasł jechałem z 80 km/h nie redukowałem ani nie zmieniałem biegu nie wiem co jest mieliście takie przypadki Link to comment Share on other sites More sharing options...
xavier 0 Posted October 17, 2008 Share Posted October 17, 2008 Link to comment Share on other sites More sharing options...
PERSHING 0 Posted October 17, 2008 Share Posted October 17, 2008 zapnij vaga logi ,błedy posprawdzaj i opisz wiecej czy w momencie gdy zgasnie masz prąd na desce ? jakieś odgłosy itp Link to comment Share on other sites More sharing options...
adadur 14 Posted October 18, 2008 Share Posted October 18, 2008 Nawet dla 6 biegu 80 km/h to nie powinno sprawiać problemu. Sprawdż VAGiem początek wtrysku - grupa 004 i BS 004 przy temperaturze płynu chłodzącego powyżej 80*C najlepiej 90. W grupie 004 powinno ustawienie kąta wymaganego i rzeczywistego być tożsame przy wysterowniu pomy poniżej 100% W grupie BS 004 wartości *ATDC powinny być: 2 +/-2 (czyli od 0 do 4) przy Late i 100% wysterowniu pompy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now