jackgold996 Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Opublikowano 16 Kwietnia 2015 W zeszłym roku strzeliła pompa wtryskowa - regeneracja fabryczna, bolało finansowo ale po tej naprawie zaczęło mnie niepokoić odgłosy z silnika może ze skrzyni sam nie wiem i niestety mechanicy też. Podczas ruszania gdy ewidentnie powstaje obciążenie silnika słychać nierówne dość głośne stukanie a podczas jazdy przy około 50 km/h gdy skrzynia chce zredukować bieg auto podskakuje tak jak gdyby w manualu podczas złej redukcji sprzęgła z gazem. Diagnostyki bywały różne, podpinanie pod komputer nic nie daje. Przy wizytach u trzech mechaników mam cztery opinie. rozrząd (wymieniony w zeszłym miesiącu) wałek rozrządu i panewki (jestem laikiem piszę to co słyszałem) skrzynia biegów (do wywalenia) dwumasa ( to dzisiejsza diagnoza tylko czy w nim jest w ogóle dwumasa?) Proszę o pomoc bo jak tak dalej będę odwiedzał "mechaników" to auto wyniesie mnie jak nowe z salonu a chyba tylko popielniczka nie będzie naprawiana
kacper33 Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Kolego Mam audi a4 B6 2.5 tdi 163km w automacie skrzynia multitronic,w tej skrzyni jest zamontowane koło dwu masowe,wiem bo jestem przed wymianą, koło już kupiłem teraz tylko czeka mnie wymiana
HeresR32 Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Co do skrzyni to zapytaj kolege moderatora Bart-s od multi w dziale przeniesienia napedu, wymieniałeś olej w skrzyni ?
and016 Opublikowano 7 Maja 2015 Opublikowano 7 Maja 2015 a tak po za tym to jaki masz ten automat - tiptronic czy multitronik z tego co mi wiadomo tiptronic niema dwumasa a konwerter
egon@ Opublikowano 7 Maja 2015 Opublikowano 7 Maja 2015 a tak po za tym to jaki masz ten automat - tiptronic czy multitronik z tego co mi wiadomo tiptronic niema dwumasa a konwerter Nie było tipa w budzie b6