Jump to content
IGNORED

1.8T BFB + LPG po chipie


lopes1987

Recommended Posts

Witam, koledzy zrobiłem małego chipa. Km wyszo 183 i niutków 301 po modyfikacji mapy. Teraz moje pytania. Silnik 1.8 T 163 KM przebieg 220 tyś, gaz świeżynka i skrzynia multitronik. Boje się o skrzynie czy wytrzyma, jak teraz serwisować silnik, jakaś inna częstotliwość serwisowania czy coś innego??? Namówił mnie znajomy na takiego moda a ja do końca nie jestem przekonany. Proszę o wszystkie plusy i minusy takiego moda.

Link to comment
Share on other sites

Na pewno nie zaszkodzi o ile jest lightowy. Teraz zobaczyłem że masz multi . W tym przypadku musi być lightowy. Zalety - w zasadzie tylko same + radość z jazdy. Serwisowanie co 10k nie więcej.

Edited by jacek70
Link to comment
Share on other sites

A silnik i turbina??? ma te 220 już ma przejechane. nie przyśpieszy to awarii? No i ta skrzynia, jest świeżo po remoncie łańcuch i prowadnica nówka i inne pierdoły. Czy multi jest aż tak słaby? Przy normalnej jeżdzie i regularnej wymianie oleju chyba będzie normalnie pracować długi czas. Ma ktoś jakieś doświadczenia??? Piszcie wszystkie uwagi :hi:

Link to comment
Share on other sites

Jak masz dobrze zrobiony soft to o silnik nie musisz się bać , pamietaj tylko o studzeniu turbiny przy butowaniu i wymianie oleju max co 12 tyś .

Edited by marcinch001
Link to comment
Share on other sites

Olej wymieniam zawsze co 10 tysi :P Cholera tyle się naczytałem o tym multi, że mam totalny mętlik w głowie.Z drugiej strony wiem, że jeżdze spokojnie a że czasem trochę ostrzej ale znowu to nie jest z papieru. multi przecież jest montowany w wiekszych silnikach i daje radę.


Ma ktoś podobne doświadczenia???opinie. . .

Link to comment
Share on other sites

Robiłem w multitronie 1.8T na troszkę więcej niż 210Km i 340Nm i nie ma z nią problemów , a upalańsko kolega ma straszliwe :)

A jak ktoś będzie miał pecha to i padnie na serii... nie ma reguły na to moim zdaniem.

Link to comment
Share on other sites

To mnie kolega trochę uspokoił. Aczkolwiek parę niutków zejde z tego co jest, tak na wszelki wypadek bo jedzie to rewelka 180-200 na blacie to chwila :decayed:

Link to comment
Share on other sites

Cały fun jest właśnie z automatem, a czy tiptronic można włożyć zamiast multi?

Link to comment
Share on other sites

Cały fun jest właśnie z automatem, a czy tiptronic można włożyć zamiast multi?

chyba nie bardzo do ośki,bo tip występuje razem z Q

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...