Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Po czyszczeniu EGR-a brak mocy w A4 B6 1.9TDI


Kub83a

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Dzisiaj postanowiłem wyczyścić dokładnie zawór EGR wraz kolektorem ssącym wiec przy okazji także wymieniłem czujnik tem. bo białem dziwne wskazania, termostat oraz filtr powietrza.

EGR i kolektor czysciłem naftą oraz specjalnym do tego środkiem.

Wymieniłem uszczelkę pod kolektorem ssącym na nową oraz dwie uszczelki łączącą kolektor wydechowy z EGR-em do tej metalowej rurki.

PO skręceniu wszystkiego do kupy przyszeł czas sparwdzić efekty i tu zaczyna się WIELKIE ROZCZAROWANIE !!!!

Wykoczył błąd - bodaj ESP (zółty) ale po jakiejś chwili zgasł.

Oczywiście zalałem płyn chłodniczy, ustwiłem grzanie kabiny na Full + pełne wiatrki aby termostat się otworzył itd.

Wsiadam do auta aby się przejechać a tu Auto ZERO MOCY bardzo ssłabo sprzyspiesza. Przed całą tą operacją rwało do przodu jak szalone.

Panowie pomóżcie co moze być nie tak ze nagle starcił moc ??

aha dodam ze wymieniłem tez przewody od podciśnienia tj. od gruszki trubiny idący gdzieś na dół (chyba N75) oraz podciśnienie od serwa takze idące gdzieśą na dół (chyba do zworka N75)

P.S nie słychać zadnych przedmuchów aby brał lewego powietrza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz czy masz dobrze podłączony zawór od gaszenia auta przy egr. Auto pali wtedy bardzo dużo i nie dostaje powietrza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skoro nie ma mocy to pewnie nie ma podciśnienia tym bardziej że stało sie to po wymianie węzyków

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

własnie tak sądze ze moze cos pokęciłem z węzykami

czy moze ktoś wskazac po kolei jak maja się łączyć węzyki ?

Od EGR-a jest dość charakterystyczny grubszy węzyk takze druga jego strona nie byłą wyciagana ani nie był wymieniany

Najbardziej interesują węzyki

od gruszki turbiny..................... gdzie jego drugi koniec jest zamąntowany ?

od klapy gaszenia Egr-a........... gdzie jego drugi koniec jest zamontowany ?

od Vacum pompy ...................... gdzie jest jego drugi koniec zamontowany?

Czy moze ktos dysponuje zdjęciami lub zroumiale wytłumaczy jak się łącza poszczególne węzyki ?

P.S byłem na kompie u kolegi i błedy wykasowane.


Sprawdz czy masz dobrze podłączony zawór od gaszenia auta przy egr. Auto pali wtedy bardzo dużo i nie dostaje powietrza.

Radol c- chciałem te małe czarne ustrojstwo rozebrac czy membrana jest cała ale jakos nie dał rady więc sobie odpuściłem.

Organoleptycznie powinien działac bo zrobiłem tak (po wyciągnięciu egr-a):

naciągnąłem czarną wjachę następnie przyłozyłem palec do tego cieniutkiego króćca i go zassało

i tak chwile trzymałem

po czym zabrałem palec i zaworek wrócił na sowje miejsce

takze są ze membrana trzyma i nie puszcza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Dzisiaj postanowiłem wyczyścić dokładnie zawór EGR wraz kolektorem ssącym wiec przy okazji także wymieniłem czujnik tem. bo białem dziwne wskazania, termostat oraz filtr powietrza.

EGR i kolektor czysciłem naftą oraz specjalnym do tego środkiem.

Wymieniłem uszczelkę pod kolektorem ssącym na nową oraz dwie uszczelki łączącą kolektor wydechowy z EGR-em do tej metalowej rurki.

PO skręceniu wszystkiego do kupy przyszeł czas sparwdzić efekty i tu zaczyna się WIELKIE ROZCZAROWANIE !!!!

Wykoczył błąd - bodaj ESP (zółty) ale po jakiejś chwili zgasł.

Oczywiście zalałem płyn chłodniczy, ustwiłem grzanie kabiny na Full + pełne wiatrki aby termostat się otworzył itd.

Wsiadam do auta aby się przejechać a tu Auto ZERO MOCY bardzo ssłabo sprzyspiesza. Przed całą tą operacją rwało do przodu jak szalone.

Panowie pomóżcie co moze być nie tak ze nagle starcił moc ??

aha dodam ze wymieniłem tez przewody od podciśnienia tj. od gruszki trubiny idący gdzieś na dół (chyba N75) oraz podciśnienie od serwa takze idące gdzieśą na dół (chyba do zworka N75)

P.S nie słychać zadnych przedmuchów aby brał lewego powietrza

PANOWIE problem rozwiązany

zle podłączone podcisnienia :P ( ale ze mnie kur*** gamoń do potęgi)

zrobiłem według tego http://a4-klub.pl/index.php?/topic/194890-all-b6-tdi-schemat-polaczen-wezy-podcisnienia-dla-silnikow-avb-awx-avf/

i pięknie hulaaaaaa jak było wczesniej

dziekuję panowie

pozdrawiam

PANOWIE problem rozwiązany

zle podłączone podcisnienia :P ( ale ze mnie kur*** gamoń do potęgi)

zrobiłem według tego http://a4-klub.pl/in...ow-avb-awx-avf/

i pięknie hulaaaaaa jak było wczesniej

dziekuję panowie

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Po wymianie egr na nowy pierburg, spadek mocy.  Na  starym cieknącym egr JEST OK. Dodam że spowrotem założyłem stary. Czy możliwe że sterowanie podciśnienia ms defekt? Czy nie ten model egr .

Sinik Awx, a  ZAWÓR EGR AGR 7.24809.20.0 PIERBURG AUDI

Edytowane przez greg791
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...