Jump to content
IGNORED

POMOCY ! Po czyszczeniu EGR-a brak mocy !


Kub83a

Recommended Posts

Witam

Dzisiaj postanowiłem wyczyścić dokładnie zawór EGR wraz kolektorem ssącym wiec przy okazji także wymieniłem czujnik tem. bo białem dziwne wskazania, termostat oraz filtr powietrza.

EGR i kolektor czysciłem naftą oraz specjalnym do tego środkiem.

Wymieniłem uszczelkę pod kolektorem ssącym na nową oraz dwie uszczelki łączącą kolektor wydechowy z EGR-em do tej metalowej rurki.

PO skręceniu wszystkiego do kupy przyszeł czas sparwdzić efekty i tu zaczyna się WIELKIE ROZCZAROWANIE !!!!

Wykoczył błąd - bodaj ESP (zółty) ale po jakiejś chwili zgasł.

Oczywiście zalałem płyn chłodniczy, ustwiłem grzanie kabiny na Full + pełne wiatrki aby termostat się otworzył itd.

Wsiadam do auta aby się przejechać a tu Auto ZERO MOCY bardzo ssłabo sprzyspiesza. Przed całą tą operacją rwało do przodu jak szalone.

Panowie pomóżcie co moze być nie tak ze nagle starcił moc ??

aha dodam ze wymieniłem tez przewody od podciśnienia tj. od gruszki trubiny idący gdzieś na dół (chyba N75) oraz podciśnienie od serwa takze idące gdzieśą na dół (chyba do zworka N75)

P.S nie słychać zadnych przedmuchów aby brał lewego powietrza

Link to comment
Share on other sites

Sprawdz czy masz dobrze podłączony zawór od gaszenia auta przy egr. Auto pali wtedy bardzo dużo i nie dostaje powietrza.

Link to comment
Share on other sites

skoro nie ma mocy to pewnie nie ma podciśnienia tym bardziej że stało sie to po wymianie węzyków

Link to comment
Share on other sites

własnie tak sądze ze moze cos pokęciłem z węzykami

czy moze ktoś wskazac po kolei jak maja się łączyć węzyki ?

Od EGR-a jest dość charakterystyczny grubszy węzyk takze druga jego strona nie byłą wyciagana ani nie był wymieniany

Najbardziej interesują węzyki

od gruszki turbiny..................... gdzie jego drugi koniec jest zamąntowany ?

od klapy gaszenia Egr-a........... gdzie jego drugi koniec jest zamontowany ?

od Vacum pompy ...................... gdzie jest jego drugi koniec zamontowany?

Czy moze ktos dysponuje zdjęciami lub zroumiale wytłumaczy jak się łącza poszczególne węzyki ?

P.S byłem na kompie u kolegi i błedy wykasowane.


Sprawdz czy masz dobrze podłączony zawór od gaszenia auta przy egr. Auto pali wtedy bardzo dużo i nie dostaje powietrza.

Radol c- chciałem te małe czarne ustrojstwo rozebrac czy membrana jest cała ale jakos nie dał rady więc sobie odpuściłem.

Organoleptycznie powinien działac bo zrobiłem tak (po wyciągnięciu egr-a):

naciągnąłem czarną wjachę następnie przyłozyłem palec do tego cieniutkiego króćca i go zassało

i tak chwile trzymałem

po czym zabrałem palec i zaworek wrócił na sowje miejsce

takze są ze membrana trzyma i nie puszcza

Link to comment
Share on other sites

przecież masz w tym dziale schemat jak podłączyć

Link to comment
Share on other sites

Witam

Dzisiaj postanowiłem wyczyścić dokładnie zawór EGR wraz kolektorem ssącym wiec przy okazji także wymieniłem czujnik tem. bo białem dziwne wskazania, termostat oraz filtr powietrza.

EGR i kolektor czysciłem naftą oraz specjalnym do tego środkiem.

Wymieniłem uszczelkę pod kolektorem ssącym na nową oraz dwie uszczelki łączącą kolektor wydechowy z EGR-em do tej metalowej rurki.

PO skręceniu wszystkiego do kupy przyszeł czas sparwdzić efekty i tu zaczyna się WIELKIE ROZCZAROWANIE !!!!

Wykoczył błąd - bodaj ESP (zółty) ale po jakiejś chwili zgasł.

Oczywiście zalałem płyn chłodniczy, ustwiłem grzanie kabiny na Full + pełne wiatrki aby termostat się otworzył itd.

Wsiadam do auta aby się przejechać a tu Auto ZERO MOCY bardzo ssłabo sprzyspiesza. Przed całą tą operacją rwało do przodu jak szalone.

Panowie pomóżcie co moze być nie tak ze nagle starcił moc ??

aha dodam ze wymieniłem tez przewody od podciśnienia tj. od gruszki trubiny idący gdzieś na dół (chyba N75) oraz podciśnienie od serwa takze idące gdzieśą na dół (chyba do zworka N75)

P.S nie słychać zadnych przedmuchów aby brał lewego powietrza

PANOWIE problem rozwiązany

zle podłączone podcisnienia :P ( ale ze mnie kur*** gamoń do potęgi)

zrobiłem według tego http://a4-klub.pl/index.php?/topic/194890-all-b6-tdi-schemat-polaczen-wezy-podcisnienia-dla-silnikow-avb-awx-avf/

i pięknie hulaaaaaa jak było wczesniej

dziekuję panowie

pozdrawiam

PANOWIE problem rozwiązany

zle podłączone podcisnienia :P ( ale ze mnie kur*** gamoń do potęgi)

zrobiłem według tego http://a4-klub.pl/in...ow-avb-awx-avf/

i pięknie hulaaaaaa jak było wczesniej

dziekuję panowie

pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...