dializator Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Witam, posiadam audi b7 2.0 tdi, dzisiaj podczas jazdy padała mi cała elektryka tj. elektryczne szyby, czujniki parkowania, wycieraczki, światła mijania i drogowe, kierunkowskazy, sterowanie radiem z kierownicy, otwieranie z pilota, brak światła wstecznego, świecą się tylko światła postojowe. Dodatkowym objawem jest gdy ruszę autem to zapalają się światła mijania natomiast gdy tylko się zatrzymam to momentalnie gasną i są tylko postojowe. Może ma ktoś pomysł gdzie mam szukać problemu i na co zwrócić uwagę.
lukasz_wilga Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 kolego podepnij vag to wyjdzie co jest nie tak ale stawiam na moduł centralnej elektryki.
Robero321 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Nie stał wcześniej samochód na deszczu lub nie byłeś nim na myjce ?
dializator Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2015 jakieś 2 miesiące temu po myciu auta stało mi się to samo, ale na drugi dzień powróciło do normy aż do dzisiaj. dzisiaj zaś problem nastąpił 15 sekund po włączeniu spryskiwaczy.
Robero321 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 zajrzyj pod fotel tak gdzie jest MK oraz nad kolana za półką pod kierownicą jest MCE sprawdź czy nie są zalane no i tak jak wyżej kolega napisał podepnij pod kompa
dializator Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2015 byłem sprawdzać i nic nie wyczułem żeby coś tam było zalane, a ten moduł komfortu to gdzie się dokładnie znajduje ?
Robero321 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Tego nie wyczujesz czy jest zalane czy nie bez demontażu. trzeba zdjac tapicerke pod nogami kierowcy odsunac ją otworzyć skrzynke - obudowe MK i zobaczyć czy nie pływa często się to zdarza a co śieszniejsze na zewntrz wykładzina może być sucha a 6 - 8 cm niżej pływa sobie woda (taka konstrukcja podłogi). bez zdjęci tapicerki z podłogi pod nogami i kierowcy- bliżej fotela będzie Ci ciężko cokolwiek stwierdzić najpierw podepnij się pod VAG a i zczytaj błedy
dializator Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2015 szukałem tego MK i pod fotelem kierowcy jak i pasażera są identyczne wejścia kostek ale to chyba nie to ?
POWER-KRIS Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Jesteś bardzo blisko.[emoji12]
dializator Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2015 u siebie wyczułam chyba ten moduł pod fotelem pasażera tylko jak się do niego dostać? czy muszę wyjmować fotel rozebrać połowę auta?
nitroo Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Pod fotelem pasażera możesz mieć moduł BT, a pod kierowcy jest komfortu.
dializator Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2015 słyszałem że w b6 jest pod fotelem kierowcy ale wyczytałem gdzieś że w b7 moduł znajduje się pod fotelem pasażera. Teraz co mam rozkręcać?
Robero321 Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Zdejmij wykładzinę od kierowcy jak masz anglika to będziesz miał pod nogami pasażera jak masz Europejczyka to pod nogami kierowcy musisz zdjąć listwy progowe
POWER-KRIS Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Opublikowano 19 Kwietnia 2015 U pasażera jest moduł telefonu.
Robero321 Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Opublikowano 19 Kwietnia 2015 nie tylko jest też sterownik od skrzynia automatycznej i Blutek
dializator Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2015 witam wczoraj zacząłem rozbierać audi by dostać się do modułu, rozebrałem plastiki od strony kierowcy, odchyliłem wykładzinę ale do całkowitego dojścia do MK blokował mnie fotel do którego brakowało mi klucza. Nasadkę dzisiaj kupiłem i poszedłem rozbierać fotel, ku mojemu zdziwieniu auto się naprawiło wszystko działa, najwidoczniej coś wyschło. Z radości fotela nawet nie tykałem ale jednak go rozbiorę i zobaczę czy może tam faktycznie jakieś piny w tyczkach nie stykają. Za każdą waszą radę dzięki wielkie, jutro napiszę co i jak. K...wa znowu nic nie działa. Dostałem się do modułu komfortu i okazało się że jest suchy, brak jakichkolwiek oznak zalania. rozebrałem go całkowicie i też nie widać żeby coś było spalone. czy jest jakiś sposób na sprawdzenie czy on działa, co jeszcze mogę sprawdzić?
Mitchu777 Opublikowano 16 Lutego 2023 Opublikowano 16 Lutego 2023 Witam serdecznie grono ? Panowie mam dosłownie taki sam problem co kolega . Padło totalnie wszystko z elektryki . Vcds pokazał brak komunikacji z oboma modułami . Dostałem się do nich , otworzyłem i ku mojemu zdziwieniu również okazały się być suche w środku . Rozebrałam i zastanawiam się czy na obu płytkach czasem nie brakuje procesorów ale mogę się mylić gdyż może to jakieś sterowanie od doposażenia . Przeleciałem już wszystkie bezpieczniki oraz przekaźniki pod kierownica , od strony drzwi oraz na podszybiu i wszystko jest Ok . Jeden był spalony nr 202 bodajże od pompy paliwa i grzanych świec , Wymieniłem go co prawda na jakieś zamiennik o innym wyglądzie ale działa .
Mitchu777 Opublikowano 16 Lutego 2023 Opublikowano 16 Lutego 2023 Różnica tylko taka ze ja posiadam B6 z 2003 r
nik23 Opublikowano 17 Lutego 2023 Opublikowano 17 Lutego 2023 Mogą być zimne luty zdarza się. I raz łączy raz nie. Jak już rozebrałeś to trzeba obejrzeć albo kupić inny moduł kosztują grosze tylko nie każdy pasuje jest temat podwieszony.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się