Piotr. Opublikowano 18 Października 2008 Opublikowano 18 Października 2008 Czy kktoś miał coś podobnego, a mianowicie. Dwa dni temy wymieniłem kompletny rozrząd w 2,5 TDI (150 KM). Pierwszego dnia z rana stwierdziłem po odpaleniu zimnego silnika, że obroty nieco falują, czyli ok. 900 - 950. Prze tzw. przegazowniu wszystko jest ok. Dzisiaj z rana sytuacja się powtórzyła. Po pewnym czasie wszystko dochodzi do normy. czy ktoś ma na to jakąś radę ? ew. co to może być.
slaweq Opublikowano 18 Października 2008 Opublikowano 18 Października 2008 U mnie czasami tez tak sie dzieje..., po chwili wszystko wraca do normy. Czy to jakis niepokojący objaw
inzyniero Opublikowano 18 Października 2008 Opublikowano 18 Października 2008 Niestety nie każdy tak ma . U mnie jest ok, obroty stoją równiutko. Piszesz, że wymieniałeś rozrząd. Czy widziałeś jak było to robione??? Na blokadach, czy na "kredkę". Podejrzewam, ze mechanik mógł się pomylić z ustawieniem wszystkiego stąd te falowanie. Najlepiej jakbyś zrobił logi.
Flyer Opublikowano 19 Października 2008 Opublikowano 19 Października 2008 Obroty nie powinny falowac. Po calonocnym postoju silnik co najwyzej wskakuje na wyzsze obroty (u mnie max to bylo 1200 po ostrym mrozie) - i trzyma je rowno, a po chwili spadaja.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się