kawowy19 5 Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Witam! Mam pytanko. Znajomy ma pękniętą miske w AFN i trzeba ją wymienić. Czy dużo z tym roboty? Trzeba opuszczać zawiechę? Czy wystarczy podnieść motor? A może wystarczy ja odkręcić i pomanewrować żeby wyszła? Z góry dziękuje za pomoc;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hezen 23 Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2015 (edytowane) Jakbyś w ogóle poszukał na forum to znalazłbyś wątki nt. miski oleju które były przerabiane tysiące razy. Masz dwie możliwości: Sanki w dół i odkręcasz bez problemów miche, ale za to geometria kół do ustawienia. Drugi sposób to kombinowanie czyli przód silnika w góre, uprzednio luzując go z poduchy. Wysłane z mojego GT-I9100 Edytowane 20 Kwietnia 2015 przez Hezen Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kawowy19 5 Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2015 hmmm no ja znalazłem tylko jeden temat ale dzieki za odpowiedź Kolego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bystry10 0 Opublikowano 22 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2015 Witam. ja u siebie poluzowałem silnik na poduchach, uniosłem go trochę do góry i jakoś poszło. Powodzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AntoszekA4 0 Opublikowano 27 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2015 Wszystkie poduchy do poluzowania. Silnik podniescie na skrzyni do gory ,ale uwazajcie na turbine i plecionke zeby Jej nie uszkodzić. Napinacz od klimy do odkręcania ,wsporniki przy skrzyni (ida wzdłuż silnika do skrzyni tez do odkrecenia) Jest także element który znajduje się pomiędzy skrzynia a silnikiem ,tez dobrze wyjąć bo to ulatwi prace. W sumie dużo roboty jak nie masz kanalu ,ja tak z kumplem robilem i cały dzień pracy. Jak to robicie 1 raz to naszykujcie sie na dużo krecenia i pitolenia z dojsciem. Ale udało sie jakoś bez kanału i odkręcania sanek. A satysfakcja jest. Jeszcze dobrze poluzować a raczej opuścić belke (nie pamietam dokladnej nazwy) przed sankami. Pozdrawiam i milej pracy. To ten element pomiędzy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się