lord_maciek Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 (edytowane) Od jakiegoś czasu niepokoi mnie klikanie na silniku. Załączam film. Macie jakieś teorie? Może to być alternator? Edytowane 29 Maja 2015 przez lord_maciek
Musashi Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Opublikowano 24 Kwietnia 2015 w skrajnych polozeniach kierownicy pasek piszczy? zdejmij pasek, bedzie wiadomo czy to silnik czy osprzet napedzany paskiem.
ryshard23 Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Opublikowano 29 Kwietnia 2015 U mnie jest podobnie, gdy silnik jest zimny słychać dźwięk jak u ciebie tylko ty masz ciągły a ja mam przerywany, na ciepłym silniku tego nie ma. Ja podejrzewam u siebie napinacz paska wieloklinowego.
zielony81 Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Witam kolego miałem podobny problem okazała się że to sprzęgło klimatyzacji. Można to sprawdzić w ten sposób: na ECO głośniej pracuje a na klimie cisza.
lord_maciek Opublikowano 22 Maja 2015 Autor Opublikowano 22 Maja 2015 Na klimie nie zauważyłem dużych różnic. Natomiast gdy wrzucę wsteczny i będę cofał na półsprzęgle bez dodawania gazu stuki się nasilają i to znacznie.
Tomek WRA Opublikowano 22 Maja 2015 Opublikowano 22 Maja 2015 chyba kolo dwumasowe zaczyna sie odzywac
lord_maciek Opublikowano 25 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 25 Czerwca 2015 (edytowane) chyba kolo dwumasowe zaczyna sie odzywacuuu to już dość poważna usterka, nie dobrzeNie mam objawów szarpania czy też wibracji lewarka biegów albo pedału sprzęgła. Ta oto rolka wibruje przy ac off jak włączę tu przestaje '> Co to za element co wibruje na pokazanym filmie? Edytowane 23 Maja 2015 przez lord_maciek
lord_maciek Opublikowano 25 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 25 Czerwca 2015 (edytowane) Czyli zacznę od wymiany tego elementu. Zapytałem mechanika o wymianę, koszt robocizna + cześć 65 funtów Ale powiedział takie coś: "Wygląda że jest to ten co ma sprężyne a nie taki jak by amortyzator z boku." Czy ma rację? Edytowane 25 Czerwca 2015 przez lord_maciek
ryshard23 Opublikowano 29 Czerwca 2015 Opublikowano 29 Czerwca 2015 Są napinacze ze sprężyna w silnikach AVF i na amortyzator o ile się nie mylę w silniku AWX.
mateusz233 Opublikowano 29 Czerwca 2015 Opublikowano 29 Czerwca 2015 Zdjemij pasek i poruszaj rolkami Ja obstawiam, że gumy w sprzęgle klimstyzacji się rozsypały.
lord_maciek Opublikowano 8 Lipca 2015 Autor Opublikowano 8 Lipca 2015 Okazało się, że napinacz jest ok. Problem to pompa klimy. Nowa to koszt około 1500 zł, po regeneracji 800 zł. Zapytałem o sprzęgiełko to otrzymałem odpowiedź, że jest to nie opłacalne. Sprzegiełko jakieś 250 zł, może pochodzić miesiąc i znów się zepsuć, gdyż pompa może się zacierać. Sprawdziłem dokładnie historię auta, i kilka lat temu dwa razy z rzędu na pełnym serwisie widnieje notatka. "Widoczne zużycie na łożysku pompy klimatyzacji" Jak to jest z tymi pompami po regeneracji? Ktoś wymieniał?
mateusz233 Opublikowano 8 Lipca 2015 Opublikowano 8 Lipca 2015 (edytowane) W tych sprężarkach w sprzęgle są gumki amortyzujące i po jakimś czasie się wyrabiają i stuka sprzęgiełko. Koszt to kilkanaście zł. W tym przypadku wymiana całej sprężarki to niepotrzebny wydatek. Jednak jeżeli sprzęgło masz zerwane oznacza to że pompa się zatarła i wtedy jest cała do wymiany. Edytowane 8 Lipca 2015 przez mateusz233
Homiczek Opublikowano 9 Lipca 2015 Opublikowano 9 Lipca 2015 u mnie klikało jak właśnie silnik spadał lekko z obrotów jałowych, np przy ruszaniu bez gazu. sprawdzałem puszając sprzegło na 1 biegu na zaciągniętym ręcznym. wymieniłęm gumki za 30 zł i jest gitara
lord_maciek Opublikowano 12 Lipca 2015 Autor Opublikowano 12 Lipca 2015 u mnie klikało jak właśnie silnik spadał lekko z obrotów jałowych, np przy ruszaniu bez gazu. sprawdzałem puszając sprzegło na 1 biegu na zaciągniętym ręcznym. wymieniłęm gumki za 30 zł i jest gitara Mógłbyś coś więcej powiedzieć na temat tych gumek, jakiś opis, numer , koszt?
Homiczek Opublikowano 12 Lipca 2015 Opublikowano 12 Lipca 2015 ja kupowałem AIRSTAL 15-9069 albo 15-9068 różne sprężarki, różne roczniki więc nie łatwo dojść które. chyba najlepiej zacząć od modelu sprężarki, a potem przejść do auta - bo był różne koła pasowe w zależności od marki/modelu a koszt to kilka zł za szt - 5 lub 6 sztuk tam siedzi
zielony81 Opublikowano 31 Lipca 2015 Opublikowano 31 Lipca 2015 (edytowane) Kolego widzę że miałem rację z klimą.Kilka postów wyżej. Ja wymieniałem 3x te gumki w ciągu tygodnia(koszt 3x 60zł) i za każdym razem po dwóch dniach były uszkodzone.Te gumki to zamienniki i są kiepskiej jakości.Stwierdziłem że póki klima dobrze chłodzi to może coś dorobię mocniejszego, a jak padnie to wymienię całą. W końcu kupiłem kolejny komplet i dorobiłem na wzór takie gumki z paska klinowego.Po założeniu o dziwo klima chodziła tydzień bez szwanku więc stwierdziłem że może się przyciera i postanowiłem zmienić w niej olej.Okazało się że po podłączeniu do maszyny skacze ciśnienie od 8-12 bar.Po wymianie oleju pięknie trzyma 12bar i chodzi już 3 miesiące, a dorobione gumki spełniają się. Powodzenia w naprawie Edytowane 31 Lipca 2015 przez zielony81
Homiczek Opublikowano 31 Lipca 2015 Opublikowano 31 Lipca 2015 Ja wymieniałem 3x te gumki w ciągu tygodnia(koszt 3x 60zł) i za każdym razem po dwóch dniach były uszkodzone. u mnie rok chodzą i są ok. Pewnie przez to skokowe działanie tak ci padały
lord_maciek Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2015 (edytowane) Nowa pompa Denso zainstalowana i brak klikania. Już tak waliło, że myślałem że wybuchnie. Edytowane 3 Sierpnia 2015 przez lord_maciek
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się