Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[AWX] Nierówna praca po długim postoju przez 3sek.-5sek. Pomocy


Wasyl622

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie mam problem z AWX otóż gdy pozostawię auto na kilka dni lub gdy temperatura jest poniżej 0 lub bliska zera po odpaleniu auto nie równo pracuje tak jak by brakowało paliwa przez chwilę dodam , że auto odpala bez najmniejszych problemów pracuję równo obroty nie falują gdy jest ciepły rozgrzany nie ma problemu gdy jest ciepło lub auto systematycznie odpalenie i jeżdżone tego problemu nie ma. Zaworek na filtrze jest wymieniony, bo było jego podejrzenie wtryski sprawdziane przez warsztat samochodowy bardzo dobry pompki w bardzo dobrej kondycji. Nie wiem gdzie szukać problemu. Czy to mogą być uszczelniacze pompo wtrysków, Spalanie jakie jest jazda 120km/h w trasie 5,3 litra komputer po zatankowaniu pokazuje 1470km proszę was widziałem podobne problemy lecz nikt ich nie rozwiązał lub nie odp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym zaczął od sprawdzenia pompki elektrycznej w baku. ściągnij weżyk zasilający na filtrze paliwa i przekrec kluczyk powinno wylewac sie paliwo przez ok 3 s

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodam jeszcze że w okolicach tamdempompy od strony turbiny wężyk 8mm ma delikatne zapocenia oleju lecz podjęciu jego okazuję się , że leci płyn chłodniczy nie olej na Vagu brak błędów :( VCDS też nie pokazuję błędów.


problem jest podobny jak przy wymianie filtra paliwa na nowy odpalenie i nierówna praca ty występuje takie samo ale przez 3 do 5 sekund nierówna praca i obroty od 1000 do 950 skaczą i poźniej się równuję dziwny problem bo gdy jest ciepły jest ok ale gdy pozostanie na kilka dni jest ten sam problem lub temperatura spadnie poniżej zera. czyli to może być pompka w zbiorniku skoro pompki są w dobrej kondycji nic się z nimi nie dzieje filtry paliwa itp odpadają bo czy są nowe czy już po przebiegu 10 000 jest tak samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tam gdzie zanjduję 907501.jpeg

ten luzny wężyk czarny u mnie na króccu delikatnie się poci


auto nie kopci wiadomo jak odpalę to widać delikatny dymek przekopci delikatnie przez około 5 minut jak każdy diesel jakiego widziałem ale później brak dymienia.


a jak jest ze świecami żarowymi czy gdy auto stoi od 2 do 4 dni temperatura jest 6 stopni powinny się palić świece żarowe czy powinny gasnąć równo z ABS ESP lub nawet szybciej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak tylko ze ten wezyk jest od podciśnienia i tam nie ma możliwości zeby był płyn chłodniczy.Tak jak mówiłem sprawdz czy pompka w baku podaje

świece działaja dopiero koło 0

Edytowane przez Piwo to moje paliwo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

takie drgania moga byc również powodowane przez uszczelnienia wtryskow, ich luźne konektory, niedomagająca gdy jest zimna tandem pompę.

poszperaj na forum, temat maglowany wielokrotnie.

świece żarowe łatwo sprawdzić. też jest na forum....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam obstawiam bardziej na uszczelnienie pompek ich oringów prawdopodobnie są do wymiany :( koszt nie duży lecz musi być to precyzyjne zrobione

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Równie dobrze mogą być gniazda pd one też lubią się wyrabiać. Wtedy po wymianie oringow po paru tys km a może nawet nie będzie to samo. Jak masz uczciwego dobrego mechanika to po wyjęciu pompek zaraz zauważy zużycie gniazd.dodatkowo do sprawdzenia czy gdzieś delikatnie nie cofnie się paliwo. Może tandem albo nieszczelności na wężyku. Narazie szukaj najtańszej opchi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiem tak napewno mam zapocenia koło vacum i ruchomy króciec podciśnieniowy. Teraz gdy temperatura zewnętrzna w holandii jest od 5 do 18 po tygodniu gdy odpalam auto widać coś delikatnie widać nierówną pracę ale jest to bardzo mało 2 sekundy nierówna praca skazówka od 1000 skoczy 2,3 razy i wszystko jest ok ale gdy jest zimno czyli 0 stopni problem się nasili oraz zwiększy nierówną prace auto ma przejechane 230 000 i jest to wiarygodny przebieg bo mam to auto od nowości jest w mojej rodzinie. pompki miałem sprawdzane przy 200 000 problem też był w tedy a pompki były w jak najlepszym stanie nic się z nimi nie dzieje są nienaganym stanie tam mi powiedział mechanik. Dodam tak wężyk podciśnieniowy króciec jest ruchomy rusza się muszę coś z tym zrobić dalej Vacum ma 2 przewody jeden z lewej strony i drógi od strony turbiny też jest delikatnie mokry i króciec się rusza:( Co do pompek możę jest to proste opisane ale jak dla mnie chodź zrobię wiele rzeczy boje się wymontować i czegoś zepsuć .


Chciałbym dodać jeszcze po wymianie zaworku na filtrze wraz z czujnikiem temperatury było super po jego wymianie problem się ponowił założyłem w holandii nowy orginał w Aso koszt 44 euro zielony. Zdemontowałem też zaworek dziw mnie fakt jeden strzałka ma być zamontowana w stronę zbiornika paliwa ok lecz co jakiś czas gdy dmucham w niego zamyka jedną stronę w drogą powietrze idzie bez oporów. Są też chwile ,że powietrze idzię z jednej strony tego zaworku i z drugiej nic nie blokuje nic nie zamyka nie wiem czy tak ma być bo w starym też tak było że powietrze szło w jedną stronę i w drógą ale gdy kupiłem nowy z jednej strony blokowało. A po wyciągnięciu z filtra był przepływ powietrza z jednej strony jak i z drugiej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam taki sam problem, auto pali normalnie dopiero przy temperaturze powyżej 15 stopni, jak jest zimniej to rano przez kilka sekund puszcza niebieskiego dyma i nierówno pracuje, jak temperatura była poniżej 5 stopni to miałem telepawkę ,straszną niebieską zasłone dymną i smród nieprzepalonego paliwa :( muszę coś z tym zrobić bo jak przyjdzie zima to będzie problem.

VCDS nic złego nie pokazuje, jedyne co zwróciło moją uwagę do na zimnym silniku BIPy w kanale 023 na 3 wtryskach są na minusie (ale nie mniej niż -25), a na jednym wtrysku są w okolicach zera, po rozgrzaniu silnika troche rosną ( 2 wtryski są na minusach i 2 na plusach) i utrzymują się w przedziale od -14 do 10 .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...