Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Nowe cewki BERU + świece- zestaw aby nie przerywał


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witajcie. Już nie mam siły do mojego 2.0 ALT, któremu codziennie falują obroty na zimnym silniku. Postanowiłem wymieć wszystkie cewki i świece.

Czy cewki BERU ZSE043 będą odpowiednie ma ktoś je założone? Czy radzicie jakieś inne kupić? Tu jest link do nich: http://allegro.pl/zse043-cewka-zaplonowa-beru-audi-seat-skoda-1-8-t-i5278548761.html

A co do świec to myślałem nad BOSCH. Dokładniej to i tych myślę: http://allegro.pl/swieca-zaplonowa-bosch-lpg-gaz-audi-a4-b6-b7-a6-c5-i5213865033.html

Proszę Was o radę co wybrać, aby na pewno były dobre. Ciekawi mnie jedna sprawa, bo w serwisie ASO cewki kosztują 170zł szt, a na allegro też oryginały VW AG 06A 905 115 D firmy ELDOR kosztują 80zł za sztukę. Wiecie dlaczego taka różnica? Czy to może jaka china jest?

http://allegro.pl/cewka-zaplonowa-toledo-ii-leon-ibiza-cordoba-1-8-t-i5248773123.html

Edytowane przez tuner2002
Opublikowano

Ja mam beru.i jest ok .cena 130 szt

Opublikowano

Ja mam beru.i jest ok .cena 130 szt

A długo już jeździsz na nich? Ile mniej więcej kilometrów zrobiłeś?

Nie ma to różnicy, że ty masz 1.8T a jak 2.0? W sumie numery seryjne się zgadzają

A może z firmy BREMI kupić? To są niby oryginalne? Już sam nie wiem, które są oryginalne, a które nie.....

Ja teraz mam założone dwie VW AG z firmy Pulse z koncówka ,,L" oraz dwie VW AG z firmy ELDOR z końcówką ,,D".

Chce je wyrzucić całkowicie i nowe wraz ze świecami założyć, aby te części zupełnie wyeliminować w kwestii falowania obrotów.

Dodam, że wymieniłem gruszke podciśnienia na nową oryginalą, przepływomierz, przepustnice czyściłem i kalibrowałem, oraz wymieniłem większość przewodów podciśnienia na nowe.

Na allegro po 105 zł/szt

http://allegro.pl/cewka-zaplonowa-vw-bora-golf-new-beetle-1-8-t-oryg-i5250176648.html

Opublikowano

Ja cewki miałem wymieniane na akcji serwisowej jak miał około 113tyś. Teraz 174tyś i nie ruszałem jeszcze. Świece może z 20-30tyś temu,ale zwykle nie do LPG(mimo że na nim jeżdżę :P ). I nic nie faluje

Opublikowano

Ja cewki miałem wymieniane na akcji serwisowej jak miał około 113tyś. Teraz 174tyś i nie ruszałem jeszcze. Świece może z 20-30tyś temu,ale zwykle nie do LPG(mimo że na nim jeżdżę :P ). I nic nie faluje

A jakie masz oznaczenia na tych cewkach? jakiej firmy?

Opublikowano

Musiałbym sprawdzić. Jak będę pamiętał to jutro sprawdzę i napiszę bo teraz do roboty jadę.

Opublikowano

Zrobilem okolo 70tys. Na nich teraz mam lpg od 6 i jest ok .

Opublikowano

A inni uzytkownicy? Nikt nie wymienial?

Opublikowano

Dokładnie taki zestaw zakładałem w swojej poprzedniej b6,tylko jak zaczął przerywać to wymieniłem 1 sztukę, po 2 dniach pojechałem po 3 kolejne bo znowu zaczął wiec nie ma co się zastanawiać tylko brać komplet. Od tamtej pory zrobiłem z 50tkm i był spokój auto sprzedane i widzę ze gość jeździ i sobie chwili tylko wstawił gaz

Opublikowano

Witam. Ja w swoim A4 B6 2.0 ALT także wymieniłem 4 cewki na raz, przyczyną było to że jedna padła a każda kolejna różniła się od drugiej. Wybór padł na 4 sztuki BERU ZSE 051, Zrobiłem już 10 tysięcy kilometrów i nie mam do nich zastrzeżeń. Zastanawiam się nad wymianą świec, chciał bym aby również pochodziły z fabryki BERU, czy jedno elektrodowy BERU Z24 będzie robić robotę? czy mógł by mi ktoś coś polecić? Dodam że mam instalację gazową.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...