jan1audi Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Witam, ja w temacie jakie klucze bedą mi potrzebne do odkrecenia głowicy, nasadowe czy torx T-45,T-50 bo szukałem ale konkretnej odpowiedzi nie znalazłem. Dlatego prosze o podpowieć, dzieki z góry
SotoM Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Do odkręcenia śrub głowicy klucz wielokątny - M12 (wielokątny torx dla ułatwienia) Inbus 5,6, klucz płaskie-nasadowe 10,12,13,18 i podstawa klucz dynamometryczny
jan1audi Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2015 (edytowane) Dzieki za iformacje Edytowane 25 Kwietnia 2015 przez jan1audi
jan1audi Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2015 A słuchaj w jakiej kolejności dokrecać śruby bo znalazłem schemat tylko odkrecania od 10-1 a przykrecać jak?
SotoM Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Opublikowano 25 Kwietnia 2015 chyba nieczytasz matesiałów-na dokumentacji jaką ci wysłałem jest na samym dole kolejność. W 8v i 16v jest taka sama.
jan1audi Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Kolejności mi nie wysylales tylko w temacie naprawa głowicy pisałeś moment dokrecania a kolejności śrub która pierwsza nie pisałeś
SotoM Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Dostałeś maila ode mnie z danymi z autodaty? http://forum.vw-passat.pl/threads/63990-jak-dokrecac-glowice-w-afn-1-9-tdi 14 post. Nie patrz że to 1.9 wszystkie motory R4 mają tą samą kolejność.
jan1audi Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Dzieki wielkie, juz moje BPW rozgrzebane uszczelka wywalona niezłe aż sie porosklejała prawie wszedzie a jak zdjełem głowice to było pełno chyba paliwa z płynem chłodzącym, albo sam płyn chłodzący. Rozkrecałem głowice w kolejności 10-1 i nie wiem żeby tak ciekło czy pewnie przy rozkrecaniu sie wlało troche. A teraz skrecać od 1-10 w odwrotnej kolejnosci.?
SotoM Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Zawsze jakaś ilość płynu naleci w tłoki. Tak kolejność od 1 do 10 -z otworów szwilek głowicy w bloku wybierz wodę/olej -jak będziesz skręcał glowice to posmaruj śruby olejem a przedewszystkim łeb i jego podkładke.
jan1audi Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Spoko dopiero jutro jade szlif robic a uszczelke bedę miał dopiero we wtorek, także myśle że dam rade to złożyć. Słuchaj a powiec mi jeszcze jak rozrząd ustawić bo mam zaznaczony ale nie wiem czy dobrze go skrece i w jakim miejscu powinien stać napinacz bo tam też jest regulacja.
SotoM Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Wałek rozrządu na blokade wal korb.także powinno sie zablokować. Na napinaczu masz znaczki -wyciecie i odlaną kreskę -jak napinasz wedle ruchu wsakaz.zegara to te 2pkt sie zchodzą i jak na siebie patrzą to kontrujesz (napinanie paska robisz na luźnych 3ech śrubach koła w.rozrz) jak pasek napniesz to na koniec dociągasz te 3 śruby. W necie jest od cholery materiałow i profesjonalnie wykonanych filmów na yt.
jan1audi Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 27 Kwietnia 2015 dzięki, a słuchaj bo dziś bede skrecał mojego audika, i chciałbym sie dowiedzieć z jaką siłą dokrecać wtryski, panewk. I dzwigienki te od wtrysków? Z góry dziękuje.
.Pablo. Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 To może ktoś jeszcze podrzuci jakim momentem dokrecic stopki korbowodow?
SotoM Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Nie dostałeś ode mnie maila ze skanem z autodaty? Wtryski -12nm + 3x90* , wałki od pd 20nm+90* -do wszystkiego nowe śruby. Korby -nowe śruby-30nm+90*
jan1audi Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Dzięki stary jesteś wielki a słuchaj jeszcze na tłokach miałem takie dziwne jak by pekniecia w 2 miejscach delikatne pęknięcia po 1,5cm na 3 tłokach a 4 był spoko te pekniecia zaczynały sie od tej dziury co wystawał ten szpikulec to troche wyrzej tam gdzie było wgłebienie na zawór, to normalne czy tłoki do wymiany
SotoM Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 musisz być pewny czy to pęknięcie czy nagar. Jeśli pęknięcia to te pewnego pięknego dnia te tłoki pękną-zrobiłeś tego zdjęcia?
jan1audi Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Mam zdjecie ale nie widać tego dobrze to wygląda jak taka kreska nie wiem dokładnie czy to pękniecie czy nagar Ale już po zabiegu samochód odpalony wsystko działa jutro jade na jazde próbną, i zobaczymy czy się uspokoiły obroty i czy nie będzie gasnoł. Podaj email to ci wyśle zdjecie tego czegoś
machina Opublikowano 3 Maja 2015 Opublikowano 3 Maja 2015 I jak się silnik sprawuje po zabiegu? Tłoki powinieneś oczyścić z nagaru i qezystko bylo by jasne odnośnie rzekomych pęknięć.
jan1audi Opublikowano 3 Maja 2015 Autor Opublikowano 3 Maja 2015 silnik jak silnik wszystko w pożądku, olej nie leci spod uszczelki a węże od chłodnicy wkońcu są miękie, jeszcze teraz musze sie uporać z gniazdami pompek bo mam wywalone, i musze pokombinować,pozakładam gróbsze uszczelniacze i to powinno załatwić sprawe bo mam bardzo wysokie korekcje na 2 garach
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się