Danii Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Przeglądałem forum lecz objawy sa troszke inne od moich. Od kilku dni borykam sie z problemem jakim jest szarpanie autem podczas wkręcania sie na obroty od 2tys. w zwyż. Egr wymieniony na nowy pół roku temu oraz czyszczone wszystkie wtryski. Wyczyściłem turbinę , czyli zapieczone kierownice zmiennej geometri. Do czyszczenia uzyłem nafty oraz wodnego papieru ściernego o gradacji 400 i 600. Niestety problem nadal nie ustaje. Szarpanie nadal jest uciążliwe. Gruszka działa prawidłowo. Czy ma ktos jakies pomysły ??
SotoM Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 mówisz o szarpaniu -drganiach na całej budzie i występuje to przy pedale wciśniętym do oporu a przy delikatnym napędzaniu tego nie ma to efekt padającej 2umasy- na biegu jalowym jak zwiększysz obr na stabilne 1000/1200 to budą auta buja na boki telepanie. ?
Danii Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2015 (edytowane) mówisz o szarpaniu -drganiach na całej budzie i występuje to przy pedale wciśniętym do oporu a przy delikatnym napędzaniu tego nie ma to efekt padającej 2umasy- na biegu jalowym jak zwiększysz obr na stabilne 1000/1200 to budą auta buja na boki telepanie. ? Efekt jest i podczas "glaskania gazu" jak i daniu ostro w deche. ponizej 2 tys obrotów nic sie nie dzieje, ale podczas załaczenia turbo momentalnie sa takie skoki mocy , na moje to szarpanie. idzie auto do przodu lecz takimi skoczkami. Na jałowym nie buja, żadnych skoków falowań ani szarpań. Dzisiaj po odpięciu przepływki zauważyłem , że ta awaria nie wystepuje auto ładnie wkręca sie nawet pod 4 tys na każdym biegu. , czy przepływka może być głównym powodem?? Niestety po dłuższej jeździe problem powraca, nie wiem co jest brak pomysłów. Edytowane 26 Kwietnia 2015 przez Danii
SotoM Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Na komputer pognaj.bo wniosek że to problem z osprzętem jest.
Danii Opublikowano 1 Maja 2015 Autor Opublikowano 1 Maja 2015 A więc tak kumpel posiada konkretny komputer gdyz jest handlarzem, i po sprawdzeniu zero błędów , silnik jak i turbina wszystkie zakresy w normie prócz wtrysków, 2 wtryski na jałowym pracuja w normie, jeden na skali " - z kawałkiem" a jeden odczyt 0. Prawdopodobnie czeka mnie regeneracja 2 wtrysków. Dodam również że wyczyściłem kolektor ssący oraz egr , który był pokryty około 3 mm sadza i smołą. Po tym zabiegu zero szarpań zero spadku mocy. Problem rozwiązany lecz praca silnika pozostaje lekko do poprawienia gdyż wyczuwa sie lekkie drżenie przez wyżej omówione wtryski.
piotrsob1 Opublikowano 1 Maja 2015 Opublikowano 1 Maja 2015 Żebyś tylko nie wyrzucił kasy w błoto na tą regenerację pompek Podaj konkretnie jakie masz teraz korekcje na biegu jałowym na zimnym i rozgrzanym motorze. Po objawach które opisujesz, to ja w pierwszym rzędzie sprawdził bym wartości podciśnienia podczas jazdy, a szczególnie podczas przyspieszania , podpinając wakuometr dodatkowym trójnikiem do trójnika zaraz przy vacum pompie. Nie powinno wyżej niż -0,75 bara
kamiltgk Opublikowano 2 Maja 2015 Opublikowano 2 Maja 2015 Piotrze a co się dzieję jak jest wiecej niż te -0.75bara??
piotrsob1 Opublikowano 2 Maja 2015 Opublikowano 2 Maja 2015 Czym większe podciśnienie w stronę minus 1 Bara tym lepiej A jak jest wyżej niż te minus 0,75 bara , czyli mniejsze podciśnienie, to kierownice turbiny nie będą się całkiem zamykały i turbina nie będzie pompowała jak trzeba , szczególnie przy małym obciążeniu i niskich obrotach silnika
Danii Opublikowano 20 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 20 Czerwca 2015 (edytowane) http://vaglog.pl/log_220149.html http://vaglog.pl/log_220150.html Jakie bloki pomiarowe jeszcze zrobić?? OK PROBLEM ROZWIĄZANY :banan: . WINNE OKAZAŁY SIĘ POMPKI , A DOKŁADNIE PIERŚCIENIE USZCZELNIAJĄCE , KTÓRE BYŁY W FATALNYM STANIE. Wszystko wyczyszczone , wymienione i lata tak jak trzeba. :banan: Edytowane 6 Czerwca 2015 przez Danii
Wihajster Opublikowano 20 Czerwca 2015 Opublikowano 20 Czerwca 2015 w pierwszym poscie piszesz o czyszczeniu wtrysków.Czyli co zalozyli PD-ki na starych uszczelniaczach??Na to wychodzi bo nie mozliwe jest zeby nowo założone robiły problemy...
Danii Opublikowano 20 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 20 Czerwca 2015 w pierwszym poscie piszesz o czyszczeniu wtrysków.Czyli co zalozyli PD-ki na starych uszczelniaczach??Na to wychodzi bo nie mozliwe jest zeby nowo założone robiły problemy... No na to wygląda , że poprzedni "fachowcy" z innego warsztatu tak zrobili rok temu jak oddałem je do czyszczenia. Lub polecieli w ch.. i wgl ich nie czyścili.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się