gregor667 Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Witam Pacjnent to A4 B5 rok 2001 1.9 AJM Od jakiegoś czasu odczuwalne były szarpania przy delikatnym przyspieszaniu w okolicach 1600rpm, leczy przy gwałtownym dodaniu gazu w podłoge auto jechało normalnie. Problem występował tylko wtedy gdy silnik się nie rozgrzał, jak tylko wskazówka temeratury poszła w górę wszystko było już normalnie. Vag żadnych błędów nie pokazywał. Wczoraj sprawdzałem wszysto i żadnych błędów jeszcze nie było. Myślałem że to wina EGR więc odłączyłem od niego podciśnienie i tak jeździłem. A dziś autko zaczęło cały czas szarpać nawet przy przyspieszaniu, zapalił się ABS i kontrolka ESP. Zgasiłem silnik odpaliłem na nowo i już było dobrze, kontrolki zgasły, auto jechało normalnie. Podłączyłem vaga i oto co tam znalałem: Błąd silnika: 18075 - Valve for Pump-Jet: Cylinder 2 (N241): Electrical Malfunction P1667 - 35-00 - - Błąd ABS/ESP: 18265 - Load Signal: Error Message from ECU P1857 - 35-10 - - - Intermittent00532 - Supply Voltage B+ 07-10 - Signal too Low - Intermittent 01486 - System Function Test Activated 35-00 - - 00526 - Brake Light Switch-F 27-00 - Implausible Signal Dodam że pompowtryski przesły kompletną regenerację prawie 3 lata temu, wtedy były w masakrycznej kondycji ale nic takiego się nie działo. Układ podciśnienia szczelny, turbo sprawne, dmucha jak należy nie mam pojęcia za co się pierwsze zabrać, rozkładam ręce. będę wdzięczny za jakąkolwiek pomoc, z góry dziękuję.
partsaut Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Uszkodzona wiazka pod pokrywa zaworow,pzdr.
pgzibi Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Pacjnent to A4 B5 rok 2001 1.9 AJM Od jakiegoś czasu odczuwalne były szarpania przy delikatnym przyspieszaniu w okolicach 1600rpm, leczy przy gwałtownym dodaniu gazu w podłoge auto jechało normalnie. Problem występował tylko wtedy gdy silnik się nie rozgrzał, jak tylko wskazówka temeratury poszła w górę wszystko było już normalnie. Vag żadnych błędów nie pokazywał. Wczoraj sprawdzałem wszysto i żadnych błędów jeszcze nie było. Cześć, Miałem niedawno identyko akcje ze swoją B5 (1.9 AFN, '97) - na zimnym szarpał silnik, falowały obroty, a z rury wydechowej co chwila buchały małe obłoki niebieskiego/szarego dymu. Po około 5 minutach jazdy wszystkie problemy znikały. Co ciekawe, na zimnym zawsze palił od strzała, a na rozgrzanym już musiał chwilkę pokręcić. Znajomi/mechanik/ludzie na forach - wszyscy mówili, że nastawnik pompy, że przepływomierz, że pompa, a okazało się, że winowajcą był kabelek od jednej ze świec żarowych. Obluzował się... Wystarczyło "wkliknąć" go w świeczkę. Przez następne dwa dni zrobiłem około 480 km bez nawet jednego szarpnięcia. Pzdr, Zibi.
gregor667 Opublikowano 21 Maja 2015 Autor Opublikowano 21 Maja 2015 odłączyłem pompowtryski, wyczyściłem styki specjalnym preparatem do tego, wpiąłem wtyczki z powrotem i dodatkowo złącze przy wejściu na głowice jak narazie wszystko hula jak należy dzięki za pomoc
partsaut Opublikowano 22 Maja 2015 Opublikowano 22 Maja 2015 odłączyłem pompowtryski, wyczyściłem styki specjalnym preparatem do tego, wpiąłem wtyczki z powrotem i dodatkowo złącze przy wejściu na głowice jak narazie wszystko hula jak należy dzięki za pomoc polecam sie na przyszłosc.pzdr
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się