marek232 0 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Panowie mam pytanie czy silniki stosowane w b5, b6 różnią się osprzętem czy tylko programem? Bo zastanawiam się nad swapem i myślę co by tu wybrać żeby wsadzić do swojego. Poza tym planuje go podkręcić do ok 220 km, więc z jednej strony wybrał bym 180 seryjnie Ale z drugiej wydawać by się mogło ze seryjne 150 było by w mniej zużyte Chodzi mi o oznaczenia AEB /APU /ANB /AWT /AJL wyczytałem że aeb ma szersze kanały dolotowe a ajl ma k03s, przez co rozważam zakup między tymi dwoma a wy co sądzicie który najbardziej nadaje się na zabawę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2015 AEB i AJL to te same silniki i turbiny inna jest tylko pompa paliwa i wyższe doladowanie w przypadku AJL-a ANB i APU to mniej wiecej to samo do jak najlepszego zrobienia programu szukaj AWT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek232 0 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2015 A czym różni się awt? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2015 najłatwiej go wystroic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arturekvivi 0 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Pompa paliwa w aeb wyrobi na 240HP na k03s? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magicbattle 11 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arturekvivi 0 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Więc jaką polecacie do 250 koni w aeb ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Od AJLa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek232 0 Opublikowano 1 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2015 A mam jeszcze jedno pytanie do swapa bardziej się opłaca kupić sam silnik osprzęt i wszystko osobno czy może całego anglika za ok 4k? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 2 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2015 Pewnie lepiej całego anglika. Będziesz miał wszystko od razu i od kompletu . W dodatku zostanie Ci jeszcze sporo innych części które jak nie wykorzystasz to sprzedasz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się