Dzikson34 0 Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2015 (edytowane) 17114 - Gear Ratio Monitoring P0730 - 35-10 - Incorrect Gear Ratio - Intermittent Czy bac sie tego bledu co jakis czas sie pojawia i w tym momencie auto wyswietla prnd i po chwili to znika. Olej wymieniony oryginalny wymieniajacy stwierdizl ze ten zlewany byl ok tzn nie bylo opilkow czy czegos tam niepokojacego. pozdr Edytowane 29 Kwietnia 2015 przez Dzikson34 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BeyerBrown 30 Opublikowano 4 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2015 Sprawdź żaluzję przy drążku zmiany pracy skrzyni czy czasem nie wypadły z niej magnesiki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzikson34 0 Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2015 BeyerBrown:"Sprawdź żaluzję przy drążku zmiany pracy skrzyni" a masz moze gdzies w necie fote pogladowa ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BeyerBrown 30 Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Nie mam, ale może ten poradnik Ci pomoże: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/133162-b5-ajm-kiedy-nie-dziala-przelaczenie-w-tryb-tiptronic/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek2121 0 Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Hmm a u mnie jest tak czasami i tylko w trybie S, że jak jadę szybciej są wyższe obroty silnika powiedzmy od ok 5 tys. to miga mi na wyświetlaczu czerwone podświetlenie S. To miganie jest takie nieregularne czasami miga, czasami nie, czasem bardziej czasem tylko kilka razy. Raz było tak, że przerzuciłem na S znikło to czerwone podświetlenie po jakiś czasie się pojawiło. Ogólnie to wygląda to tak jakby coś nie łączyło gdzieś to też może być spowodowane tymi magnesikami??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BeyerBrown 30 Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2015 (edytowane) Nie wiem, musisz zobaczyć. Pamiętam, że jak miałem zerwaną żaluzję (=jeden z magnesików nie był na swojej właściwej pozycji), to podświetlały mi się wszystkie tryby jazdy na FIS. Edytowane 12 Sierpnia 2015 przez BeyerBrown Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gibon_81 0 Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Problem albo z wybierakiem czyli agnesami o których pisze kolega wyżej albo siada pozycjoner przy skrzyni biegów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzemoS4 0 Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2015 U mnie ostatnio tez tak raz migdałów a raz nie...podswietlalo na czerwono skrzynie aż przeszła w tryb awaryjny i została na 2 biegu...okazało sie ze trzebabylo tylko odkręcić przewód z masy...i po problemie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się