Jump to content
IGNORED

A4 B8 S-line Exlusive Individual


stefek

Recommended Posts

Witam ponownie :-)

Po B6 i B8 z 2008r przyszla kolejne cztery kolka.

B8 2010r, przebieg 95tys, silnik 2.7TDI Avant Multitronic, zhamowany niestety do 163kM ze względu na opłaty...Z wyposarzenia:

-kolor Meteor Grey

-s-line zewnetrzny i wewnetrzny

-LED +bixenon

-panorama dach

-przyciemniane szyby

-elektrycznie skladane lusterka z fotochromem

-APS przod +tył

-kamera cofania

-Audi Drive Select

-asystent świateł drogowych

-elektryczna klapa

-trzystrefowa klimatyzacja

-navigacja 3G

-naglosnienie BANG&OLUFSEN

-system KEYLESS

-skorzana tapicerka INDIVIDUAL czarno-brazowa

-webasto z pilotem

-.....

Pierwsze mody juz za mna. Co prawda te najlatwiejsze ale od czegos trzeba zaczac, poza tym nie ma az tak duzo do rezania. A wiec zrobione:

-odblokowanie ukrytego menu

-aktywacja bluetooth (chyba ta najwazniejsza)

-test wskazowek

-lap timer + temp oleju

-doswietlanie zakretow

-monitorowanie cisnienia kol

-wskazanie naladowania akumulatora

-regulacja oswietlenia wewnetrznego przez MMI

Jesli chodzi o kolejne mody to nie mam zbyt wielu planow. Przede wszystkim:

-podniesienie mocy (ale to dopiero za dwa-trzy miesiace jak bede w polsce) ZROBIONE 237kM 522nM

-Audi Hold Asist ZROBIONE

-klimtyzowany schowek

-LED w halogeny

77k4t6qj.jpg

wxmr2zkx.jpg

4pjxmoiw.jpg

ysr2dz52.jpg

d5izxfxl.jpg

zyendi2a.jpg

jy38mkba.jpg

ncmeowgb.jpg

http://www.directupload.net/file/d/4025/2qnmtb7h_pdf.htm

Edited by stefek
Link to comment
Share on other sites

Gratulacje, niech sie dobrze jezdzi. Bardzo fajne wyposazenie wiec z tym rezaniem to za duzo go chyba nie bedzie ;)

Link to comment
Share on other sites

Gratulacje, niech sie dobrze jezdzi. Bardzo fajne wyposazenie wiec z tym rezaniem to za duzo go chyba nie bedzie ;)

Dzieki, jak narazie "miodzio" :-)

Link to comment
Share on other sites

a czemu akurat ten silnik ?


Wypas i pakiet exlusive :kox:

Link to comment
Share on other sites

Nie rozumiem czemu "zhamowany" ja mam ten sam i u mnie fabrycznie jest 190km

Link to comment
Share on other sites

Nie rozumiem czemu "zhamowany" ja mam ten sam i u mnie fabrycznie jest 190km

Zhamowany ze wzgledu na oplaty (podatek za wprowadzenie do ruchu). Podobnie jak 2.0 TDI zhamowane do 120kM...taka Belgia...

a czemu akurat ten silnik ?

Wypas i pakiet exlusive :kox:

Brałem pod uwage głównie wyposażenie, automat i przebieg do 100tys, a ze silnik w ukladzie V to mi akurat wcale nie przeszkadza, a nawet lepiej bo poprzednia B8 z muliti i 143kM była trochę słaba. Tutaj "maly" chip i będzie bajka:-) A pakiet exlusive faktycznie "robi robotę" :naughty:

Edited by stefek
Link to comment
Share on other sites

Samym czipem spokojnie wyciągniesz z niego 250 kucy i okolo 500 niutkow tylko nie wiem jak ten multitronic to zniesie

Link to comment
Share on other sites

Samym czipem spokojnie wyciągniesz z niego 250 kucy i okolo 500 niutkow tylko nie wiem jak ten multitronic to zniesie

Myślę że ok 230-240 kM będzie ok, tym bardziej ze multi i trzeba dbać o skrzynie i nie przesadzić z momentem...

Link to comment
Share on other sites

Do ilu newntonow można podkręcić multitronika żeby nie przesadzić ? Skrzynia póki co w dobrej kondycji...

Link to comment
Share on other sites

Fajna sztuka :)

Link to comment
Share on other sites

Kolorystyka środka świetna :naughty: i jeszcze panorama :huh: po środku widać te km... Tylko pogratulować :)

Link to comment
Share on other sites

usqrlgtf.jpg

Cos na weekend :-)

Link to comment
Share on other sites

Środek robi wrażenie :) graty autka

Link to comment
Share on other sites

Środek robi wrażenie :) graty autka

Dzięki, trochę szkoda ze fotele bez elektryki, poza tym "miodzio" ;-)

usqrlgtf.jpg

Cos na weekend :-)

No i AHA zrobine :-)

mq4wniki.jpg

Edited by stefek
Link to comment
Share on other sites

GDYBY multi było bardziej wytrzymałe(i w Q jak w Subaru), nie było by auta co mialo by szanse ćwiartkę :)

Ten ręczny z asystentem ma jakąś praktyczna funkcje w automacie?

Link to comment
Share on other sites


Ten ręczny z asystentem ma jakąś praktyczna funkcje w automacie?

W korkach i w miescie super sprawa- zatrzymujesz autko, noga z z pedalu a ono ani drgnie :decayed:

Link to comment
Share on other sites

Dodajesz gazu, i rusza?

Link to comment
Share on other sites

I weź tu teraz znajdź kiere po lifcie z takim szyciem ... chyba niemożliwe.

Możesz przybliżyć jak ten auto hold zdziałać, mam przycisk a co dalej ?? Do czego się podpiąć, jakieś kodowanie czy tylko kabelkologia ?

Link to comment
Share on other sites

Dodajesz gazu, i rusza?

Dokładnie

I weź tu teraz znajdź kiere po lifcie z takim szyciem ... chyba niemożliwe.

Możesz przybliżyć jak ten auto hold zdziałać, mam przycisk a co dalej ?? Do czego się podpiąć, jakieś kodowanie czy tylko kabelkologia ?

Wszystko jest opisane w DIY.

Dwa kabelki od przycisku do pompy ABS + zasilanie i VCDS. Musisz tylko mieć pompę z odpowiednim oznaczeniem bo inaczej nie uruchomisz...

3df75b259665c7d920596c6416150022.jpge994a694e77dfea7a2a9777af3152799.jpg

Udany początek wakacji :-(

Edited by stefek
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...