witux Opublikowano 20 Października 2008 Opublikowano 20 Października 2008 Jaką polecacie sekwencję do A4 rok 95 - 2.8 V6 ? Na pewno będzie to STAG 300 lecz nie wiem jaki reduktor i wtryskiwacze. Chodzi mi po głowie reduktor KME i wtryskiwacze Valtek 2 OHM ale czy to dobry wybór ? I najważniejsze pytanie ile to będzie palić ? Bo w tej chwili auto bierze na trasie 8,5 do 9 l/100. W mieście różnie , zależy jakie odcinki robię 13 - 17 l/100 Jak ma mi gazu palić więcej to ja pier... takie coś.
seban111 Opublikowano 21 Października 2008 Opublikowano 21 Października 2008 Ja ze swojej strony polecam BRC SQ 56 jest drozsza troszke ale jestem z niej zadowolony co do spalania to u mnie jest w miescie tak do 16 w cyklu mieszanmy 14,5 a w trasie kolo 12.Napewno bedzie ci wiecej gazu palic o jakiegos litra mysle do 2 no max do 3 litrów . Ale poczekajmy na wypowiedzi innych użytkowników ,ja jak szukałem jaka instalke zakładac to byli zwolennicy staga i brc ja zdecydowałem sie na brc
witux Opublikowano 22 Października 2008 Autor Opublikowano 22 Października 2008 No rozmawiałem z takim ziomkiem i poleca STAG300+VALTEK_3ohm. Mi na trasie auto pali 8,5 do 9 /100. Skąd u Ciebie taki duże spalanie ?
seban111 Opublikowano 26 Października 2008 Opublikowano 26 Października 2008 tzn ja pisalem o spalaniu gazu nie bezynki ( uwazam ze nieduzo mi pali gazu 16/100km po miescie) w trasie jeszce tak dokładnie nie sprawdzałem napisalem 12 bo mialem 80% trasy i 20% po miescie i zaliczyłem korek dosc duzy . no i jamam Q wiec 2 literki wiecje pali od FWD. Od wczoraj mam jekies dziwne szarpania na gazie na vagu pokazaolo mi ze sonda labda dostala kopa jutro jade do gazownika .
peresik20071 Opublikowano 27 Października 2008 Opublikowano 27 Października 2008 Witam ja mam ten sam silniczek zagazowany tylko nie wnikałem jakiej firmy instalacja jest ale podobno jakas dobra narazie nie nazekam co do spalania to na trasie od 9 a w miescie to nie bede pisał bo do pracy mam blisko i nawet silnik bobrze sie nie nagrzeje wiec lubi łyknąć dodam ze mam w automacie wiec na trase to nie za duzo
witux Opublikowano 3 Listopada 2008 Autor Opublikowano 3 Listopada 2008 Już założyłem i mogę napisać coś więcej. komputer : ESGI2 centralka : ESGI2 zawór tankowania, zawór gazowy, wielozawór, : TOMASETTO reduktor : ZAVOLI Zeta/S wtryskiwacze : VALTEK 3ohm (czerwone) obudowa wielozaworu : IRENE Spalanie trasa 9-10l , miasto testuje. ... aha - cena 2,8 tys. ( + miła i fachowa obsługa ) Już zakładamy u koleżanki z pracy do A3 1.8 20V rocznik 1997 - tutaj zmieni się reduktor np. Zeta/N, wtryski VALTEK mogą być 1ohm lecz również działać będą świetnie 3ohm.koszt - 2,3 tys.
peresik20071 Opublikowano 5 Listopada 2008 Opublikowano 5 Listopada 2008 witam ja mam ten sam silniczek co ty tylko w automacie i co do spalania to pali mi trasa-9 miasto tylko na zimnym silniku bo do pracy mam blisko wiec piec sie nie rozgrzeje wiec 20 bita na rozgrzanym pewniwe 13-14 nie powiem jak sekwencja ,co do roznicy w mocy-nieodczuwalna
wiissnia Opublikowano 14 Grudnia 2008 Opublikowano 14 Grudnia 2008 Ja w a4 miałem sterownik STAG-300, reduktor KME GOLD niby do 340km, wtryski RAIL 1ohm, rurka od butli fi8 przez 70-80tys nie miałem z nią żadnych problemów, ciśnienie stabilne, brak odczuwalnej różnicy miedzy pb a Lpg. Na hamowni wyszła różnica 14km i 15 Nm. Spalanie do 15L.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się