Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Czujnik poziomu paliwa - opadł.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, szukalem na forum w róznych tematach, ale nic ciekawego nie znalazłem.

Chodzi o to, że nagle po właczeniu silnika zauważyłem, ze poziom paliwa jest wskazywany o kreskę więcej niż jest, w sensie po wyłączeniu silnika wskaźnik opadał na 1 kreskę rezerwy zamiast na sam dół, po dolaniu paliwa wskaźnik się "częsciowo" naprawił, gdyż opadał już prawie na maxaa ( 1/3 pomiędzy tym jak powinno być a 1 kreską rezerwy), myślalem, że jak doleję do pełna to się naprawi całkiem. Niestety, po dolaniu prawie do pełna wskaźnik całkiem padł, w sensie gdy włączę silnik wskaźnik pokazywał faktyczny stan paliwa, ale po wyłączeniu silnika opada na prawą stronę całkiem.

Co z tym zrobić? Gdzie szukać problemu?

Opublikowano

Zrób test zegarów. Jeśli nadal będzie źle to sprawdź czujnik paliwa i pływak. Może tam ?

Opublikowano (edytowane)

W najbliższych dniach jak będe miął dostęp do VAGA to postaram się zrobić ten test zegarów, a pływak - myślałem na początku, że się zawiesił, ale zalałem auto prawie do pełna i się nadal nie odswiesił więc wątpię, ale zobaczymy po tym teście zegarów.

A ten czujnik paliwa, jak go sprawdzić?

Edytowane przez bronti
Opublikowano

Musisz wyciągnąć czujnik ze zbiornika. Następnie zobacz czy jak ruszysz pływakiem to czy chodzi wskazówka. Sprawdź też czy czujnik nie jest dziurawy.

Opublikowano

A brnąc dalej, jak dostać się do zbiornika w sedanie, żeby móc to wyciągnać?

Opublikowano

Pod tylną kanapą jest. Musisz ją wyszarpać do góry i ukażą Ci się śruby do pływaka, pewnie pod jakąś maskownicą jak to było w A3 bo tylko tam rozbierałem :)

Opublikowano (edytowane)

To w A3 jest chyba troszkę inaczej pompa w A4 sedan jest w bagażniku pod czarnym deklem wystarczy wyjąć podłogę z bagażnika :)

i jak będziesz zdejmował węże żeby ją wyciągnąć obłóż ją szmatami bo paliwo tryśnie trochę. No i jak już będziesz sprawdzał pływak to załóż wąż na obie końcówki bo jak przekręcisz kluczyk to na pewno pompa się na chwilę uruchomi a ze w niej będą resztki paliwa to wtedy wiadomo co się stanie :) Po tym zabiegu Audi na pewno będzie miała trochę problem odpalić ale to normalka

Edytowane przez mati95115
Opublikowano

I dobrze wiedzieć, a tak co by nie zakładać nowego wątku to filtr paliwa jest zamontowany od spodu, koło zbiornika, czy gdzieś indziej?

Opublikowano

od spodu :) bynajmniej w B6 :)

Opublikowano

Pływak jest ok, pytanie więc co robić?

Jako wskazówke podam, gdy silnik jest wyłączony wskazówka wskazuje prawidłową ilość benzyny, która znajduje się w baku, a gdy go włączam to wtedy całkiem opada na prawą stronę - może to w czymś pomoże?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...