lonss 0 Opublikowano 20 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2008 Jakie zastosowanie, do czego ma sluzyc w ukladzie wydechowym lacznik elastyczny? Pozatym ze buczy mi wydech to mam zmiany mocy silnika ;/ czy to jest normalne przy uszkodzonym łaczniku? zmiany mocy mam po tym jak gosciu probowal mi pospawac ta zlaczke bo wysunela sie z rury ale nie pospawal do kocna bo nie mial dojscia zreszta ale z tego co widze ta siatka cala juz sie zsuneła i trzeba bedzie wymienic ten łacznik elastyczny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarecki36 0 Opublikowano 20 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2008 plecionka ma za zadanie wyeliminowanie drgan z silnika na wydech Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodyy 1 Opublikowano 20 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2008 co do mocy to niema nic ale co do dragan bardzo duzo wymien na nowa koszt to 30zl plecionka tylko przy wymianie zachowaj ten sam kont a po wymianie spokuj i cisza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marewel 3 Opublikowano 21 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2008 Plecionka zblizona wygladem i jakoscia do ory kosztuje 100zl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodyy 1 Opublikowano 21 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2008 to cos kolego przeplacasz , wiec ja na tym niby nie podobnym orginale smigam 2 rok i jest ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregory 0 Opublikowano 22 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2008 Im dłuższa tym lepsza. Długiej mniej dokuczają naprężenia, lepiej pochłania drgania i dłużej będzie się trzymać do kupy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodyy 1 Opublikowano 23 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2008 Im dłuższa tym lepsza. Długiej mniej dokuczają naprężenia, lepiej pochłania drgania i dłużej będzie się trzymać do kupy. ale sa rozne wymiary plecionki i moim zdaniem powino sie wkladac taka jak byla bo jesli wlozysz za dluga lub za krotka zmieniasz wymiary ukladu wydechowego moze nie znacznie ale sie zmienia kat nachylenia itp a czy to dobrze wplynie na drgania itp to nie wie , dobeym rozwiazaniem jest zamontowanie jeszcze jednego chaczyka czy jak to tam sie fachowo nazywa zaraz za katalizatorem wtedy pleconka nie ma az tak duzych opciazen ktos z klubowiczow juz tak robil i byl cos naten temat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregory 0 Opublikowano 24 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2008 jesli wlozysz za dluga lub za krotka zmieniasz wymiary ukladu wydechowego moze nie znacznie ale sie zmienia kat nachylenia itp a czy to dobrze wplynie na drgania itp to nie wie , dobeym rozwiazaniem jest zamontowanie jeszcze jednego chaczyka czy jak to tam sie fachowo nazywa zaraz za katalizatorem wtedy pleconka nie ma az tak duzych opciazen ktos z klubowiczow juz tak robil i byl cos naten temat Na co wpłynie, kąt nachylenia? :> Ja cie prosze. Może jeszcze na rezonans drgań wzdłużno podłużnych Liczy się średnica. W oryginale wydech za katalizatorem jest przymocowany na łączniku blaszano/gumowym do skrzyni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodyy 1 Opublikowano 24 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2008 nato wplynie ze katalizator bedzie za daleko jak za dlugol wlozysz a srednicie sa wszystkie takie same tylka dlugoscia sie roznia w a4 b5 tdi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregory 0 Opublikowano 24 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2008 nato wplynie ze katalizator bedzie za daleko jak za dlugol wlozysz a srednicie sa wszystkie takie same tylka dlugoscia sie roznia w a4 b5 tdi Jakbyś kolego nie zauważył to mowa o APT a to benzyna 1.8 20V i plecionka jest za katalizatorem. A ty myślisz, że wszędzie jest tak jak w twoim TDI :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klima 1 Opublikowano 1 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2008 Czy zużyta plecionka może być przyczyną drgań całej budy przy 2tys rpm?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregory 0 Opublikowano 1 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2008 Czy zużyta plecionka może być przyczyną drgań całej budy przy 2tys rpm?? Nie. Chyba, że miałbyś w niej dziure jak berlin. Ale wtedy wydech byłby bardzo bardzo głośny. Jechałem kiedyś bez wydechu, tylko z kawałkiem rury zamiast kata i przy bucie podłoga pod nogami drżała. Było mnie słychać 3km dalej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabloo28 1 Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Hehe tez tak jechalem. Strach auto pod domem odpalac zeby cie sasiedzi nie zabili :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się