BartRose Opublikowano 2 Maja 2015 Opublikowano 2 Maja 2015 Witam Silnik 1.8T Mam problem z pokrywa zaworow okazalo sie ze z tylu silnika cieknie olej,silnik ładnie wyczyscilem i wyszlo ze to pokrywa zaworow,a bo głebszej diagnozie wyszlo ze jakis mechanik zerwal gwint na srubach i nie mozna dokrecic dobrze pokrywy,tak wiec zalozylem nowa uszczelke i dałem dłuzsze sruby ale niestety nic to nie pomoglo,dodam jeszcze gdy była zdejmowana pokrywa była ona przyklejona na silikon,zapewne cel taki zeby nie ciekl olej. I tutaj do was pytanie co moge zrobic w tej sytłacji,bo naprawde mnie ona irytuje tym bardziej ze na kazdych swiatłach czuc spalony olej dosc mocno. Myslalem zeby nagwintowac nowe otwory i zmienic srube z 6 na 7 tylko takie pytanie gdzie moge dostac takie sruby,prosil bym o pomoc osob ktore to robily lub wiedza co i jak. Pozdrawiam
radko123 Opublikowano 3 Maja 2015 Opublikowano 3 Maja 2015 Co do nowej szpilki to nie mam doświadczenia natomiast temat uszczelki przerabiałem. Wymieniłem na oryginał dokręciłem prawidłowym momentem i w odpowiedniej kolejności i dalej ciekło. Dotarłem nawet do informacji że powodem tego może być "zwichrowana" pokrywa zaworów. W końcu pomiędzy uszczelkę z obu stron dałem dobrą masę uszczelniającą i jest sucho.
Sebastianb6 Opublikowano 3 Maja 2015 Opublikowano 3 Maja 2015 Syl.wysokotemp. na każde zagięcie uszczelki,z dwóch stron i będzie sucho. Kolego,gwint zabezpiecz Loctite,możesz sklinować jakimś klejem fo metalu.Bądź pojechać do mechanika ...
radko123 Opublikowano 3 Maja 2015 Opublikowano 3 Maja 2015 Syl.wysokotemp. na każde zagięcie uszczelki,z dwóch stron i będzie sucho. tak zrobiłem a mimo to po kilku miesiącach ciekło, dopiero jak dałem po całości jest spokój.