Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analize logów-wysokie spalanie AVG


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A po zmianie wtrysków było strojone ?

Opublikowano

A po zmianie wtrysków było strojone ?

Tak.

Opublikowano

a kopci ?

jak tak to wracaj i gadaj ze stroicielem.

a jak nie to pewnie za dużo testujesz....

Opublikowano

Nie ma większego dyma a jeżeli przed założeniem 216-po sofcie na 205.

Ogólnie nic sie nie dzieje poza tym ze pali jak smok.

Przepływka zawyża ale cały czas tak samo mierzyła,kąt jest ok 7 jednostek za mały ale to nic.

Opublikowano

to stroiłeś po zmianie na 205 ?

i stroiłeś po zmianie z 205 na 216 ?

bo to trzeba przekalibrować nastawy pompy na konkretne wtryski. Jak dasz większe, a pompa będzie miała nastawy do mniejszych, to normalne że będzie dowalać za dużo gnojówki.

a to nie jest takie proste do kalibracji.

Opublikowano

O jakich nastawach piszesz???

Kat wtrysku???

Jak tak to spadł z 52 na ok 44 to nie jest powodem zżerania gnojówki.

No tak ale korekta była robiona pod te 216 i wiem ze tuner nie dał ciała bo mam z 5 softów od tego Pana.

Coś ktoś powie o tym ze przepływka tyle zapodaje???

W sumie mam logi na 205 i też zawyżała a nie było takiego apetytu na paliwo :eusathink: :eusathink:

Opublikowano

piszę o nastawach w mapach komputera - to co robi tuner

a kąt na pompie możesz spróbowaćpoprawić - a nuż coś pomoże.

przepływka na podstawie wrzuconych logów - działa ok

nie wątpie w umiejętności tunera, ale wiem że po takich modach wchodzi sie w niezbadany do końca zakres działania wtrysków/pompy. A aby to dokładnie zbadać, to trzeba by wrzucić silnik na hamownie silnikową obciążeniową....

i stąd pewne konfiguracje są wynikiem testów na innych autach.

poza tym spójrz na swój log http://vaglog.pl/log_216298.html

od 2163 obr/min wszystkie wartości mają wartość 51 mg- to kres możliwości konfiguracji twojego komputera - po polsku - jak ciśniesz powyżej pewnej dużej wartości, to przepływka, wylicznenia komputera itp są psu na budę.... a są dostosowane abyś wycisnął pełna moc. A to także zaburza trochę pracę w niższych wartościach.

Opublikowano

Rozumiem,ale od razu porównałem sobie wartości grupy 008 z przed montażu 216 (gdzie spalanie było niższe) i dokładnie sa takie same a jeżeli teraz.

Pytanko:

Jak turbo będzie przeładowywać to Maf będzie zawyżał???

Opublikowano

sorki ale nie miałem czasu.

tak maf będzie pokazywał więcej przy większym ciśnieniu.

bo MAF - to przepływ powietrza ilościowy

a ciśnienie , to ciśnienie powietrza

do około 3500 obr/min te wartości od siebie bardzo zależą i można je przeliczyć. A powyżej wchodzi w grę konstrukcja mechaniczna silnika i wtedy już ciężko to przeliczać.

a te wartości może i były już tak ustawione, ale teraz pod wartością 51mg paliwa kryje się znacznie więcej wtryskiwanej ropy - bo rozumiem że moc przy okazji poszła w górę

i np komputer w liczniku przy częstym wciskaniu gazu do końca będzie juz zaniżał rzeczywiste spalanie - no chyba że został przekalibrowany

Opublikowano

Fisa nie mam w sumie i tak nie ufam takim wynalazkom ;)

Wiec z braku laku zacząłem od poprawienia kąta i książkowo wycelowałem w 52 tego samego dnia podmianka przepływki a następnego trasa i wsio wróciło do normy tj wskazówka nie spada już w oczach co mnie bardzo cieszy.

Ostatnio podobna trasa juz na swojej przepływce i jest tak samo,nie wiem niby nic poprawić kąt z ~43 gdzie i tak był opóźniony wiec spalanie powinno być mniejsze a jednak.

Albo po prostu sie skubana stęskniła za trasą i pokazała mi rogi :decayed: :decayed: :decayed:

thx :hi:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...